| Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
    
    
    
    
    
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | Wiadomość |  
			| Inkling SV Rider 
					Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
 Posty: 2539
 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650N AD2000
   |   Gaźniki czy wtrysk?Chętnie zadałbym to pytanie na FAQ, ale nie wiem, czy mam uprawnienia   Sprawa jest prosta: która wersja - w opinii szanownych rozmówców     , najchętniej mających pewne doświadczenie z obiema - jest lepsza: gaźnikowa (1999-2002) czy na wtrysku (2003-2008). Warto kupować gaźniki i za kilka lat zmieniać na wtrysk, czy lepiej od razu dołożyć i kupić nowszą wersję. Serdecznie dziękuje za Wasze opinie, pomogą mi w decyzji. Pozdrawiam z mokrego      Krakowa!
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 14:16 | 
					
					   |  
		|  |  
			| mr0zd SV Rider 
					Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
 Posty: 922
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Lepsza, znaczy co? _________________
 
  http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
 
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 17:59 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kilerpl Klonowy orator 
					Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
 Posty: 839
 Lokalizacja: GTA
 Płeć: mężczyzna
 Moto: nima :)
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Pewnie chodzi o moc i spalanie  _________________
 Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
 Ego nihil timeo, quia hihil habeo
 
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 18:24 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Bartosz SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
 Posty: 2755
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Ja jeżdżę na wtrysku, ale jak w weekend dam w gaźnik     to będzie i moc i spalanie  również     Pytanie jak i temat strasznie nie konkretne._________________
 Sv 650N K7 Phantom Gray
 
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 18:37 | 
					
					   |  
		|  |  
			| maro85cv650 SV Rider 
					Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10
 Posty: 533
 Lokalizacja: warszawa zgorzelec
 Płeć: mężczyzna
 Moto: sv650N
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?hee takie pytanie to ja bym rozumiał który lepszy - znaczy mniej awaryjny. _________________
 Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu....
 viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń
   
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 18:44 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Bartosz SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
 Posty: 2755
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Na to też nie ma reguły    Jak się dba to się ma  _________________
 Sv 650N K7 Phantom Gray
 
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 19:31 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kilerpl Klonowy orator 
					Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
 Posty: 839
 Lokalizacja: GTA
 Płeć: mężczyzna
 Moto: nima :)
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Nauczy się, narazie jest nowy na forum     Wracając do tematu to zakładam że chodzi o 650 bo 1000 jeszcze nie było w 1999 roku. Osobiście brał bym nowszą wersje chyba że chcesz tańsze moto aby się nauczyć jeździć w pierwszej kolejności, bo gleba na droższym moto boli dużo bardziej niż na tańszym   _________________
 Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
 Ego nihil timeo, quia hihil habeo
 
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 20:11 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tolman SV Rider 
					Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23
 Posty: 890
 Lokalizacja: Wwa
 Płeć: mężczyzna
 Moto: 650s
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Moim zdaniem lepiej wtrysk. Ja nie lubię grzebać, a wtrysk chyba bardziej bezobsługowy i może mniej awaryjny.
 Ekologia
 Wtrysk>Gaźnik
 reakcja na dodanie gazu
 Wtrysk>Gaźnik
 płynność w osiąganiu obrotów
 Wtrysk>Gaźnik
 bezobsługowy
 Wtrysk>Gaźnik
 niska awaryjność
 Wtrysk>Gaźnik
 Wyczytane w necie
 _________________
 Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony
  https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny
 
 
 |  
			| 20 lip 2011, o 23:52 | 
					
					     |  
		|  |  
			| silver SV Rider 
					Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
 Posty: 908
 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000S
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Z tego co napisałeś, chyba tylko ekologia jest prawdą. Wtrysk pali mniej to fakt, reszta jest do siebie porównywalna. Jednak według niektórych osób reakcja na gaz lepsza jest przy gaźniku. Myślę, że autorowi wątku nie chodzi o samą specyfikę działania obu tych układów, co o motocykle jako całość.  Skoro techniczne sprzęty są podobne, pozostaje Ci kwestia wizualna. Okrągłe owiewki i rama vs kanciaste kształty    Jak nie masz dużo kasy, to lepiej chyba poszukać dopieszczonego Sv w starszych plastikach, niż rozklekotanego w nowych._________________
 SV 650S Y --> SV 1000S K4
 
 
 
    							Ostatnio edytowano 21 lip 2011, o 00:12 przez silver, łącznie edytowano 1 raz 
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 00:05 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Słoniu SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
 Posty: 5353
 Lokalizacja: Legionowo
 Płeć: mężczyzna
 Moto: H2 / RSV4 Factory
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?W gaźniku nie wyskakują błędy w kompie    A co do reakcji na gaz, to zależy co kto lubi...ja lubię jak jest ostro.
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 00:08 | 
					
					   |  
		|  |  
			| ha44 motocyklista 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 14:19
 Posty: 185
 Lokalizacja: Wielkopolska
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000S
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Ja jestem za wtryskiem, mniej awaryjne. _________________
 www.RomexWronki.pl
 
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 08:51 | 
					
					     |  
		|  |  
			| zelka motorowerzysta 
					Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 22:36
 Posty: 55
 Lokalizacja: wlkp
 Płeć: mężczyzna
 Moto: s
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Wiele czynników odpowiada za to, którą wersję wybrać. Jeden z głównych i najważniejszych to kasa. Niestety bez niej ani rusz. A pamiętaj, że motocykl to nie wszystko. Musisz jeszcze kupić kask, jakieś ciuchy coby w razie gleby Cię uchroniły. Jeśli nie ma problemu z kasą i masz fundusze to kup sobie wersję na wtrysku. Przemawia tutaj również reakcja na gaz jak wspomnieli koledzy u góry. Jeśli nie masz doświadczenia z moto, no to wiadome, że lepiej troszkę spokojniejsza reakcja by się przydała (aczkolwiek SV i tak ma bardzo dobrą reakcję na gaz, jak i również dobry dół). Z wtryskami na pewno mniej roboty, gdzie w wersji gaźnikowej są regulacje, no ale nie co 500km, żeby nie przesadzać. No ale sam widzisz, najważniejszą rolę niestety odgrywają pieniądze.
 _________________
 eRepublik.pl
 
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 09:24 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Lish rowerzysta 
					Dołączył(a): 20 lip 2011, o 15:28
 Posty: 14
 Lokalizacja: Lublin/Lipsko
 Płeć: mężczyzna
 Moto: er-5
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Na czym polega okresowy serwis gaźników to wiem, ale jak jest w przypadku wtrysku? Kalibruje się go co jakiś czas? czyści? chyba pozostaje tylko oddanie do serwisu, bo samemu się dużo nie zdziała? Proszę o rozwianie moich wątpliwości  
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 10:24 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Inkling SV Rider 
					Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
 Posty: 2539
 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650N AD2000
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Wielkie dzięki za opinie: niby pytanie niekonkretne, a jednak dowiedziałem się, czego chciałem    Interesuje mnie wszystko, co wynika z doświadczenia posiadaczy obu typów. Jeździłem na obu wersjach (to zresztą będzie mój czwarty motocykl), więc interesuje mnie przede wszystkim, jak wypada porównanie dłuższego użytkowania: serwis (cena, częstotliwość), awaryjność, frajda z dłuższych tras, wygoda na dłuższych trasach, etc. Do tej pory miałem plan, żeby kupić gaźniki i po kilku sezonach przesiąść się na wtrysk. Ale zaczynają mnie dopadać wątpliwości, czy ma to sens, stąd moja prośba o opinie. I czekam na kolejne   Serdecznie pozdrawiam!
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 12:03 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rout motorowerzysta 
					Dołączył(a): 6 wrz 2010, o 21:29
 Posty: 61
 Lokalizacja: Wrocław
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Hornet 600 '03
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Miałem podobny dylemat całkiem niedawno. Koronnym argumentem okazała się wada konstrukcyjna gaźnikowców - kiepskie smarowanie. Nie wiem jak Ty, ale mi nie uśmiechało się widmo kupowania nowego silnika, postawiłem więc na wtryskowca, mimo że ostatecznie mam inne moto. 
 
 |  
			| 21 lip 2011, o 12:19 | 
					
					   |  
		|  |  
			| miro_sax motocyklista 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:10
 Posty: 274
 Lokalizacja: Warszawa
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Honda Hornet '09
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Gaźnikowe moim zdaniem są troszkę bardziej agresywne, wtryskowe jakoś tak bardziej wygładzoną mają charakterystykę. W Gaźnikowych największy problem to napinacz rozrządu i kiepskie smarowanie przedniego cylindra. Nie wiem jak innych ale mnie to cykanie wpienia strasznie. Ale jeśli chodzi o przyjemność z jazdy to wolę gaźnik. _________________
 Honda CB600F Hornet '09
 Jawa 50 Mustang '72
 
 
 |  
			| 22 lip 2011, o 12:30 | 
					
					     |  
		|  |  
			| kozik SV Rider 
					Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
 Posty: 5631
 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
 Płeć: mężczyzna
 Moto: suzuki sv 650S 99r.
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?To fakt, że gaźnikowce maja minimalnie większego kopa od wtryskowej pod warunkiem, że są dobrze wyregulowane. Żeby to czuć, trzeba pojeździć jedną i druga wersją o podobnym stanie technicznym silnika. W Sv-ce gaźnikowej jeszcze nie ma takiego problemu z nimi zarówno w ich użytkowaniu jak też regulacją. Są motocykle, w których już po 3-4tyś świece robią się czarne,wolne obroty falują, rośnie spalanie itd. Dla kogoś kto nie ma zupełnie pojęcia o ich regulacji i strojeniu, taki motocykl jest jedynie utrapieniem. Lepiej poczekać i odłożyć kasę na wtryskową wersję, żeby cieszyć się tylko jazdą na niej. _________________
 SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
 
 www.logo-ratio.pl
 
 
 |  
			| 3 sie 2011, o 23:25 | 
					
					     |  
		|  |  
			| kacperski Mister Apollo 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
 Posty: 5365
 Lokalizacja: WGM
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Kozik, "perdolisz Papo Smerfie". Jak kupisz rozregulowanego trupa, to faktycznie mogą się cuda dziać. I tutaj akurat gaźnik bryluje, średnio rozgarnięty amator z odrobiną czasu może większość rzeczy sprawdzić (czy naprawić, to już inna kwestia). A we wtrysku zobaczysz FI i po jabłkach, nie znając odpowiednich sztuczek nawet kodu błędu nie sprawdzisz. PS. Nie wiem jak można się zabrać za jazdę moto nie mając czasu lub człowieka który tym się zajmie    Serwisowanie w ASO pozostawiam poza konkursem, to też wymaga czasu, nerwów i w dodatku od groma pieniędzy._________________
 SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
 
 
 |  
			| 3 sie 2011, o 23:46 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kozik SV Rider 
					Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
 Posty: 5631
 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
 Płeć: mężczyzna
 Moto: suzuki sv 650S 99r.
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk?Zależy kogo masz na myśli mówiąc o średnio rozgarniętym amatorze? Jeszcze nie widziałem, żeby średnio rozgarnięty amator brał się sam za ustawianie gaźników. Wiekszosc ludzi leci do mechanika z błahostkami, bo nie umie sobie z nimi samemu poradzić, a nie mówiąc o regulacji gaźników. W większości motocykli gaźniki są już trochę podjechane, bo mają one już ładnych parę lat. Ustawienie takich gaźników podciśnieniowych to nie lada wyczyn niekiedy dla mechanika, a nie mówiąc dla człowieka, który zabiera się za ich ustawianie z instrukcja trzymając się kurczowo parametrów serwisowych. Jak go potem odpala, to się okazuje, że a to obroty falują, a to strzela itd. Kolega już tak odbierał z serwisu Yamahę Thundercat 600, tak mu ustawili gaźniki na parametrach serwisowych, że jak wrócił na drugi dzień z usterką to szef serwisu wykorzystując swoje doświadczenie w tej dziedzinie sam zabrał się za ich stawianie. A tak naprawdę ile razy jeździsz do serwisu żeby błędy kasować we wtrysku?_________________
 SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
 
 www.logo-ratio.pl
 
 
 |  
			| 4 sie 2011, o 23:30 | 
					
					     |  
		|  |  
			| kacperski Mister Apollo 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
 Posty: 5365
 Lokalizacja: WGM
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000
   |   Re: Gaźniki czy wtrysk? Mnie to nie tyka   Masz rację i nie masz racji. Chociażby twój przykład, seryjny sprzęt w dobrym stanie dalej będzie poprawnie pracował na fabrycznych ustawieniach. Rozbiórka i czyszczenie gaźników oraz ustawienie ich według serwisówki nie powinno przytłoczyć przeciętnego dłubacza. Wbrew pozorom nie jest to aż tak "magiczne" urządzenie jak się niektórym wydaje. Kolega pewnie miał K&N+przelot, a to już dość spora modyfikacja w układ dolotowy/wydechowy. Poważni mechanicy bez sprawdzenia luzów zaworowych i wymiany filtra powietrza+świec za gaźniki się nie zabierają. Popytaj o speców w tej materii. A że z pierdołami ludzie jeżdżą do serwisu? Na sprzedaży samochodów się zbyt wiele nie zarabia, z motocyklami jest podobnie. Spójrz chociażby na koszta eksploatacji Kia ceed, znajomy się z takim autem męczy  _________________
 SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
 
 
 |  
			| 5 sie 2011, o 01:28 | 
					
					   |  
		|  |  
	
		| Kto przegląda forum |  
		| Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |  
	|  | Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 
 |  |