| Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
    
    
    
    
    
	
			
	
	Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn? 
        
        
            | Autor | Wiadomość |  
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   Re: Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn?Jeżeli się nie zatrzymujesz po drodze nigdzie, nie przejeżdżasz przez zakorkowane miasta to i 210km zrobi do zapalenia się żyd lampy przy prędkości 150km/h.Najwięcej na rezerwie przejechałem 40km, ale to stałą prędkością 130km/h.
 _________________
 SVNERWUS
 
 
 |  
			| 9 cze 2011, o 23:12 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rurek rowerzysta 
					Dołączył(a): 7 cze 2011, o 17:00
 Posty: 12
 Lokalizacja: W-wa
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000n 2007
   |   Re: Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn?Czyli wszystko ok. Robiłem kiedyś test ile przejadę na rezerwie i doszedłem na 17L/ 245km. Ale była to jazda bardzo turystyczna. 
 
 |  
			| 10 cze 2011, o 08:54 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Bartosz SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
 Posty: 2755
   |   Re: Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn?_________________
 Sv 650N K7 Phantom Gray
 
 
 |  
			| 10 cze 2011, o 09:13 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Zygzaker SV Rider 
					Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
 Posty: 398
 Lokalizacja: Warszawa i okolice
 Płeć: mężczyzna
 Moto: KTM LC4 640SM 2004
   |   Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :Dhttp://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi, ... 16094.htmlŁadnie, prosto i na temat - IMO nigdy nie było sensu wydawać kasy na 98   _________________
 "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
 SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
 http://www.bikepics.com/members/nok/
 
 
 |  
			| 25 lip 2011, o 10:51 | 
					
					   |  
		|  |  
			| skwaro SV Rider 
					Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
 Posty: 2373
 Lokalizacja: Warszawa
 Płeć: mężczyzna
 Moto: CBR600RR PC40
   |   Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :DW skrócie bo chyba już o tym pisałem - 98 jest sens tankować tylko i wyłącznie do pojazdów z czujnikiem spalania stukowego i komputerem sterującym kątem wyprzedzenia zapłonu. _________________
 
  Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
 
 
 |  
			| 25 lip 2011, o 10:53 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Domel motocyklista 
					Dołączył(a): 14 maja 2010, o 21:16
 Posty: 297
 Lokalizacja: Poznań/Nowy Tomyśl
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :DJak ktoś naiwnie wierzył że więcej oktanów to zawsze większa moc i że tankując vpower racing z jego GS500 zrobi SRADA to tak, nie warto tankować 98 . Ale niezapominajcie o innej kwestii która także została poruszona. Tankownie zwykłej 98 w silniku nieprzystosowanym nie da żadnej korzyści poza trochę cichszą pracą. Ale już tankowanie wszelkich Ultimate,Vpower itp daje inne korzyści czyli czystszy, mniej zużyty,ciszej pracujący silnik itp., czego korzyści można nie doświadczyć bo rzadko ktoś jeździ do końca żywota silnika. Zwykła Vpower o ile się nic nie zmieniło ma przecież 95oktanów czyli nawet nie wabiła tym, że więcej oktanów=MOC. Ja czasami tankuję paliwa premium ale ze względu na wyżej wymienione zalety bo wiedziałem że mocy mi od tego nie przybędzie  _________________
 Komar->WSK125->MZ ETZ 251->Yamaha XJ 600S Diversion->Suzuki GSXF750->Suzuki SV1000S
 
 
 |  
			| 25 lip 2011, o 12:23 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Jamez SV Rider 
					Dołączył(a): 16 maja 2010, o 16:37
 Posty: 1240
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z800
   |   Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :DJa standardowo pierwsze tankowanie po zimie wlewam coś z premium, wierząc że jakiś czynnik czyszczący zadziała  _________________
 GS500 -> SV650S K3 -> Z800 Batmobile
 
 
 |  
			| 25 lip 2011, o 12:34 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Domel motocyklista 
					Dołączył(a): 14 maja 2010, o 21:16
 Posty: 297
 Lokalizacja: Poznań/Nowy Tomyśl
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :DJa zawsze zalewam na zimę Vervą gdyż paliwa premium są także stabilniejsze przy dłuższym przechowywaniu._________________
 Komar->WSK125->MZ ETZ 251->Yamaha XJ 600S Diversion->Suzuki GSXF750->Suzuki SV1000S
 
 
 |  
			| 25 lip 2011, o 14:15 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kilerpl Klonowy orator 
					Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
 Posty: 839
 Lokalizacja: GTA
 Płeć: mężczyzna
 Moto: nima :)
   |   Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :DJa tankuje 87 oct (odpowiednik 91 EU) do samochodu i najwyższą 91 (odpowiednik 95 EU) do moto, nie ze względu na większą moc która wcale nie będzie większa, ale ze względu na lepszą jakość droższego paliwa i mniejszą podatność na spalanie stukowe. Droższe paliwo ma również 3 razy więcej środków czyszczących układ paliwowy w nim._________________
 Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
 Ego nihil timeo, quia hihil habeo
 
 
 |  
			| 3 sie 2011, o 17:32 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kaCZi SV Rider 
					Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
 Posty: 1683
 Lokalizacja: Toruń
 Płeć: mężczyzna
 Moto: GSXR k8
   |   Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :DZ tym się zgadzam, droższe paliwa a więc z wyższą liczbą octanów mają kilka dodatków: środki myjące, czyszczące, antykorozyjne itd Z tego co się orientowałem to żeby mieć czystszy silnik nie wystarczy zatankować raz jak niektórzy myślą    Czystszy silnik to lepsze spalanie i mniejsza emisja do środowiska - to główny powód. Większa moc? Pic na wodę. W warunkach laboratoryjnych jest to bardzo niewielki przyrost mocy, większy można zaobserwować przy zmianie warunków atmosferycznych. W autach sportowych czy wyczynowych najbardziej istotną "zaletą" stosowania paliwa o liczbie oktanowej 98 i wyższej (np101) jest jego wolniejsze spalanie (i tu zjawisko spalania stukowego). Natomiast na to zjawisko chyba najbardziej narażone są wysłużone silniki aut rajdowych niż seryjne._________________
 Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
 
 
 |  
			| 3 sie 2011, o 18:51 | 
					
					   |  
		|  |  
	
		| Kto przegląda forum |  
		| Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |  
	|  | Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 
 |  |