| Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
    
    
    
    
    
	
			
	
	Operacja up side down - SV1000s 
        
        
            | Autor | Wiadomość |  
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sŁożyska są identyczne praktycznie we wszystkich "plastikach", erłanach, cebrach, ninjach, gixach itd... Tylko wtedy oczywiście trzeba dokonać przeszczepu całego przodu. Rozmiar łożyska najłatwiej potwierdzić w larssonie, na ich stronie można znaleźć wymiary do każdego modelu motocykla  _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 |  
			| 25 lut 2012, o 10:12 | 
					
					   |  
		|  |  
			| maxio SV Rider 
					Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
 Posty: 424
 Lokalizacja: lubelskie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TL 1000R
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sTylko pozazdrościć nowemu właścicielowi sprzęta z takim zawieszeniem, chyba nie nacieszyłeś  się za bardzo UPSem?  _________________
 --------------------------------------
 https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
 
 
 
 http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
 
 
 |  
			| 27 lut 2012, o 22:50 | 
					
					     |  
		|  |  
			| spyra78 SV Rider 
					Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
 Posty: 1327
 Lokalizacja: Kielce
 Płeć: mężczyzna
 Moto: litr s k5---->
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sMyślę, że jest zadowolony   ...  i ja się nacieszyłem sprzętem.. ale czas na zmiany  _________________
 SV 1000s - Galeryja
 operacja upside down
 Cyklop
 
  
 ---==Facebook==---
 
 
 |  
			| 20 mar 2012, o 21:04 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Yannkes rowerzysta 
					Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 22:59
 Posty: 27
 Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000 2009
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sodswieżam, mam problem lekki. Otoz wykonalem taka sama operacje i przy ok 200kmh zaczyna mi kiera latac na boki - mam amortyzator skrętu, opona ma wlasciwe cisnienie, kolo wywazone, tarcze nowe, lagi proste łozyska głowki nowe.. moze to kwestia złego ustawienia zawieszenia? poradzcie co to moze byc.. 
 
 |  
			| 15 cze 2012, o 13:23 | 
					
					     |  
		|  |  
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sPrzed wymianą zawieszenia wszystko było ok, w dowolnym zakresie prędkości? Nie ma możliwości, że tylne koło jest źle ustawione (nie w osi)? Przednia opona nie jest wyząbkowana? _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 |  
			| 15 cze 2012, o 13:26 | 
					
					   |  
		|  |  
			| maxio SV Rider 
					Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
 Posty: 424
 Lokalizacja: lubelskie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TL 1000R
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sMoże tłumienie odbicia/dobicia nie jest identyczne w obu lagach ???Ew.naprężenie wstepne sprężyn ?_________________
 --------------------------------------
 https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
 
 
 
 http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
 
 
 |  
			| 15 cze 2012, o 19:41 | 
					
					     |  
		|  |  
			| spyra78 SV Rider 
					Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
 Posty: 1327
 Lokalizacja: Kielce
 Płeć: mężczyzna
 Moto: litr s k5---->
   |   Re: Operacja up side down - SV1000sskoro wszystko tip top to ja stawiałbym na różne ustawienia w lagach... Sprawdz wszystkie śruby czy są dobrze dociągnięte, łożyska w głowce i takie tam... Na płaskim to i bez amora skrętu nie powinno nic się trząść.. moze koło nie ejst jednak wyważone dokładnie? Wymieniałeś tarcze na większe czy zostałeś przy oryginałach?_________________
 SV 1000s - Galeryja
 operacja upside down
 Cyklop
 
  
 ---==Facebook==---
 
 
 |  
			| 17 cze 2012, o 11:11 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Yannkes rowerzysta 
					Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 22:59
 Posty: 27
 Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000 2009
   |   Re: Operacja up side down - SV1000saj posprawdzałem i takie o felery napotkałem: - górna nakrętka na klucz pazurowy główki ramy była luzna - hmm ciekawe... - konfiguracja zawiszenia była zrobiona wg katalogu gsxr 750k2 na "sztywniejsze" i sruby od wstępnego napięcia spręzyn były wkręcone na max. dokręciłem głowke tak jak trzeba, pierwsza nakrętka na 45nm i odkręcic 1/4obr, zrugą nakrętką dowalic na 80nm i zabezpieczyc, nakrętka nad półka dokrecona na 90nm. Zawieszenie ustawione standardowo na normalne, zobaczymy co będzie. Wszystko smiga już tak jak nalezy:) do tego koło było jescze nie w osi i troche malo powietrza   
 
 |  
			| 19 cze 2012, o 15:40 | 
					
					     |  
		|  |  
			| bajk87 motocyklista 
					Dołączył(a): 2 sie 2011, o 00:25
 Posty: 218
 Lokalizacja: Piła
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV1000S K3
   |   Re: Operacja up side down - SV1000stroche czasu minelo, powiedzcie drodzy uzytkownicy upside down, jak spisuje sie tarcza hamulcowa 310mm w zawieszeniu przystosowanym do tarczy 320mm? _________________
 Bartłomiej
 
 
 |  
			| 24 paź 2012, o 18:03 | 
					
					   |  
		|  |  
	
		| Kto przegląda forum |  
		| Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |  
	|  | Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 
 |  |