| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
			
	
	Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Akurat robota czy to przy wtrysku czy przy gaźniku jest identyczna i identyczne wymagania co do sprzętu:D A co z nimi jest nie halo? 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 mar 2012, o 20:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tobiach 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 20 lip 2011, o 22:05 Posty: 42
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 2006
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Wskazówki się zacniają raz zatrzymują się w jednym miejscu raz w drugim, o dokładności nie wspominam nawet. Tak z ciekawości zapytam ile motocykli synchronizowałes na wtrysku a ile na gaźniku? Sprawdzałeś temperaturę kolektorów wydechowych po synchronizacji?  
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 mar 2012, o 21:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						To ciekawe z tymi wskazówkami. Ja akurat używam zupełnie innych wakuometrów, ale znajomy w warsztacie ma dokładnie te co Ty i działają bez zarzutu od lat. Może jakiś kiepski egzemplarz Ci się trafił... Nie mam pojęcia ile robiłem gaźnikowych/wtryskowych, trochę tego się przewinęło... Nie, temperatury nie sprawdzam, ale to i tak raczej łączyłbym z bogatą/ubogą mieszanką i zaworami niż samą synchronizacją... 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 mar 2012, o 21:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tobiach 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 20 lip 2011, o 22:05 Posty: 42
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 2006
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Wszystkie 3 są tak samo ważne jeżeli chodzi o obroty biegu jałowego/ podniesione.  
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 mar 2012, o 21:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 piotrek20060 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:57 Posty: 144 Lokalizacja: Szczecin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv1000 n2007
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Jeśli chodzi o moje zegary to regulowane były nimi motorki na gaźnikach i wszystko działało dobrze. A z moimi przepustnicami nie wiem co jest od czasu zakupu motoru nie było to sprawdzane. Po prostu za dużo pali...ok 15 L /100 km przy prędkości ok 200km/h W innym temacie pisałem o tym, że wykręciłem świece i były lekko mokre i śmierdziały paliwem (świece od nowości też nie wymieniane przebieg motoru 6091km, ale ma już 5 lat) Czy powodem tak dużego spalania mogły byc stare świece, zła synchronizacja?  
					
  
			 | 
		 
		
			| 10 mar 2012, o 00:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 czochu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56 Posty: 468 Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: gsxr1000 k8,mz 251
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						nie jestem pewien do konca tak więc wole zapytać.   mamy 4 kapturki: 2 przy przednim wtrysku 2 przy tylnym moje pytanie: U rurke podpinamy to przedniego wtrysku po zdjeciu 1 kapturka i centralnie na przeciwko do tylnego wtrysku, a pozostałe 2 kapturki (które są obok)  zdejmujemy i łączymy krótką rurką? 
					
						 _________________ dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3   http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]
					
  
			 | 
		 
		
			| 5 kwi 2012, o 14:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Mamy 4 króćce. Jeden jest podłączony do czujnika ciśnienia zasysanego powietrza, trzy są zaślepione. Zdejmujesz gumowe zaślepki z jednego króćca od przedniej przepustnicy i z jednego króćca od tylnej przepustnicy. Na króćce nakładasz przewody do wakuometrów/U-rurkę. Pozostałych dwóch króćców nie ruszasz    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 5 kwi 2012, o 19:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 czochu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56 Posty: 468 Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: gsxr1000 k8,mz 251
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						zrobione, do U rurki zalałem oleju, miałem spory odchył, po wyregulowaniu moto od razu pracuje jak należy     
					
						 _________________ dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3   http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]
					
  
			 | 
		 
		
			| 5 kwi 2012, o 22:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 porucznikborewicz 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25 Posty: 156 Lokalizacja: ETM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N K3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Mierzył ktoś z Was jakie jest/powinno być podciśnienie na przepustnicy we wtrysku? 
					
						 _________________ Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.
					
  
			 | 
		 
		
			| 20 sie 2012, o 22:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Sama wartość podciśnienia nie jest ważna, a zależy od masy czynników, jakie masz wolne obroty, na ile "szczelny" tłok/pierścienie/cylinder, w jakim stanie są przylgnie zaworowe i czy zawory nie są podparte. Ważne po prostu by wartości były takie same dla obu cylindrów i tyle. 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 21 sie 2012, o 08:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 porucznikborewicz 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25 Posty: 156 Lokalizacja: ETM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N K3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Chciałem tylko wiedzieć jakiego rzędu to są wartości. Różnicy na u-rurce miałem jakieś 2-3cm, raz na jednym raz na drugim ramieniu i dla oleju to jest jakieś kilka paskali. Zastanawia mnie jaki to błąd przy tym co jest we wtryskach    
					
						 _________________ Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.
					
  
			 | 
		 
		
			| 21 sie 2012, o 20:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Moje zegary pokazywały zazwyczaj wartość rzędu 0,2-0,3 bar czyli 20-30 kPa. 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 22 sie 2012, o 01:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Grzybu 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25 Posty: 146 Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 650 N 2006r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Co do samych wakuometrów, można kupić te najtańsze, po 20 pare złotych. Ja takie mam i nie narzekam. A to dlatego, że zrobiłem test, podpinając rurki od każdego z waku razem do rury odkurzacza. Nawet bez jakichś specjalnych kombinacji. Wystarczy wężyki włożyć do rury, i ręką przytkać wylot, żeby podnieść podciśnienie. Jak wskazówki zegarów wychylają się identycznie (bez dławików) to znaczy, że zegary są dobrze skalibrowane. U mnie tak było, a zegary kupiłem najtańsze, pojedyńcze na allegro (20 pare zł za sztukę) 
					
						 _________________ Ewolucja: > Jawa 50 Sport   > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6)   sv galeria - może sprzedam...  
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 sie 2012, o 23:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pawel19950415 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 26 paź 2011, o 21:07 Posty: 151
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| 27 sie 2012, o 20:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jaco1509 
				chef master 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: ntv650
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Dobre będą, ale trzeba je podłączyć rozgałęziaczem pod jednakowe podciśnienie i wybrać 4 z takim samym wskazaniem, bo niestety bywają odchylenia. Ja mam własnie takie, to pojechałem do kolesia, podłączył kilka sztuk i wybraliśmy 4 które pokazywały taką samą wartość. 
					
						 _________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
					
  
			 | 
		 
		
			| 27 sie 2012, o 20:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pawel19950415 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 26 paź 2011, o 21:07 Posty: 151
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						ok dzięki bardzo:) 
					
  
			 | 
		 
		
			| 27 sie 2012, o 21:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 porucznikborewicz 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25 Posty: 156 Lokalizacja: ETM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N K3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Takie mam pytanie - czy podczas synchronizacji w 650 K3 ma być zwarte gniazdo diagnostyczne? 
					
						 _________________ Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 lut 2013, o 18:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Arek1 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Bawaria...
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Z tego co jest na forum, a dzisiaj synchronizowałem przepustnice zgodnie z forumowymi wytycznymi to nie trzeba. Dopiero przy ustawianiu TPS, którą to czynność wykonujemy po synchronizacji przepustnic zwieramy styki w złączu diagnostycznym. 
					
						 _________________ www.poomoc.pl
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 lut 2013, o 18:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 porucznikborewicz 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25 Posty: 156 Lokalizacja: ETM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N K3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						w tym temacie nic o tym nie ma ale wydaje mi się że gdzieś sie lasooch wypowiadał, że w trybie diagnostycznym jedna przepustnica jest blokowana i wtedy powinno się robić regulację, bo inaczej komputer podczas naszych zmian manipuluje sobie ustawieniami. To całkiem możliwe, bo mi przy tym ustawieniu bez zwartego złącza szło jak ku*wie w deszcz.  
					
						 _________________ Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 lut 2013, o 19:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Arek1 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Bawaria...
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.  
					
						Ja dzisiaj miałem drugie podejście do tematu. (Pierwsze było w sobotę, ale poległem z kapturkami na krućcach). Zrobiłem wszystko zgodnie z poradnikiem kolegi  TastPiotr, z pierwszej strony tego wątku. Rzeczywiście po podłączeniu "U-urządzenia" poziomy były rozjechane, ale wystarczyło kilka minut delikatnej regulacji i udało się ustawić właściwy poziom. Dla mnie najtrudnieszy był demontaż osłon na krućcach. Miejsca tam jest jak dla mojego 3 latka, a nie dla mnie, ale po ponad godzinie zabawy udało się zdjąć dwa kapturki gumowe...  Najlepiej chyba będzie zwrócićsię do Lasoocha z zapytaniem, bo tak to możemy przet tydzień wymieniać się poglądami, a i tak nie będziemy do końca pewni swego...  Pozdrawiam i liczę na to, że nie będę musiał powtarzać regulacji w trybie diagnostycznym...     
					
						 _________________ www.poomoc.pl
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 lut 2013, o 00:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |