| Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
    
    
    
    
    
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | Wiadomość |  
			| Słoniu SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
 Posty: 5353
 Lokalizacja: Legionowo
 Płeć: mężczyzna
 Moto: H2 / RSV4 Factory
   |   Re: Nasze puszkiTo już wtedy VW taką lipę odstawiał z silnikami? W mordę, bo mam cordobę i a6 z tymi jednostkami  
 
 |  
			| 25 lut 2011, o 20:10 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Longer motocyklista 
					Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
 Posty: 254
 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650N 01r. blue :)
   |   Re: Nasze puszkiMoim zdaniem TDI 130KM (PD) jest tak samo czułe jak CR w BMW, TDI VP już bardziej znoszą gorszą ropkę   _________________
 Suzuki sv650N 01r Way of Life !
 
 
 |  
			| 25 lut 2011, o 21:36 | 
					
					   |  
		|  |  
			| selisek SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
 Posty: 673
 Lokalizacja: Kraków/Kęty
   |   Re: Nasze puszkiTak jak pisze śliska sprawa. Od mojego zaufanego mechanika słyszałem, że już się zaczynało. Zaczęli oszczędzać na materiale głowicy  _________________
 Suzuki SV 650 99' - niebieska
 
 
 |  
			| 25 lut 2011, o 21:51 | 
					
					   |  
		|  |  
			| barteq SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
 Posty: 306
 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
 Płeć: mężczyzna
 Moto: XT 600
   |   Re: Nasze puszkiJesteś pewny że to było w 1.9?? W 2.0 napewno, ale raczej w wersjach 140KM. Gdzieś nawet wyczytałem że odlewy były robione w Polsce. Pompowtryski w TDI są czułe na jakość paliwa, nie wiem jak to się ma w porównaniu do CR, ale te też na byle czym raczej nie pochodzą. W zamian za to dają niezłe osiągi przy niskim zużyciu.  Co innego TDI na zwykłej pompie, czyli wersje 110, 90 KM i słabsze. Tam są zwykłe wtryskiwacze i nie są tak wrażliwe na jakość paliwa. To samo jest w 2.5 TDI, chociaż nie wiem czy w każdym. Tdi napewno są też bardzo trwałe, znajomy ma passata 90km, na którym nie licząc cofanych przebiegów ma już ponad 600 tys.      Opinii o silnikach BMW za bardzo nie posiadam. Lepsze są te na łańcuszkach.
 
 |  
			| 26 lut 2011, o 19:44 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Longer motocyklista 
					Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
 Posty: 254
 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650N 01r. blue :)
   |   Re: Nasze puszkiMoim zdaniem CR  jest bardziej przyszłościowe i pewnie jest trwalsze od TDI PD. Jak wiadomo BMW CR posiada wtryski które nie są tak czułe i drogie jak pompo wtryskiwacze w TDI PD. _________________
 Suzuki sv650N 01r Way of Life !
 
 
 |  
			| 26 lut 2011, o 19:52 | 
					
					   |  
		|  |  
			| spazz chachar 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
 Posty: 2311
 Lokalizacja: Oberschlesien
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Brak
   |   Re: Nasze puszkimam dwoch kolegow z tdi. passat i golf. w obu poszla uszczelka pod glowica i bralo im plyn chlodzacy. taka przypadlosc 1,9 tdi... _________________
 CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
 
   
 
 |  
			| 26 lut 2011, o 23:22 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Dono SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
 Posty: 3102
 Lokalizacja: Warta, łódzkie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: różne
   |   Re: Nasze puszkiPisałem już o Syrenkach i o Fiacie, ale nie pisałem że miałem też Warszawę 223    Teraz ta Warszawa wozi młode pary do ślubu w Inowrocławiu - http://www.weselneauta.pl/galeria.htm
 
 |  
			| 5 mar 2011, o 00:32 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   Re: Nasze puszkiSyrena, Warszawa, Osa... a Tupolewa może nie masz?  _________________
 SVNERWUS
 
 
 |  
			| 5 mar 2011, o 00:58 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Dono SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
 Posty: 3102
 Lokalizacja: Warta, łódzkie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: różne
   |   Re: Nasze puszkiNie mam, ale MIG-a 21 mogę Ci załatwić  
 
 |  
			| 5 mar 2011, o 01:02 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Synkretyczny89 SV Rider 
					Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22
 Posty: 488
 Lokalizacja: Gdańsk
   |   Re: Nasze puszkiW bejcach lubiły głowice pękać, także nie ma aut idealnych(też mam ojca mechanika). A co do passatów, temat został ogarnięty co do B6 do 2008 roku, czyli przed 2008r. Passaty B6 lubiły być awaryjne, od 2008 roku włącznie, spokój. Poza do niedawna passat 140KM był na pompo-wtryskach, a 170KM na common railu, co jest sporą różnicą. Przy czym do nowego diesla, jak ktoś leje gówno to niech nie liczy na trwałość. Przy używkach można zawsze rozważyć kupno benzyna+LPG, ale to jak ktoś tras nie robi. Można by gadać i gadać. _________________
 sv 650 s K5 - blue sucz
 
 
 |  
			| 6 mar 2011, o 10:05 | 
					
					   |  
		|  |  
			| snow SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23
 Posty: 403
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
 Moto: GSR750_L1
   |   Re: Nasze puszki...od dwóch dni Astra Sports Tourer 1.7cdti. _________________
 GSR750_L1 Glass Sparkle Black
 skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!
 
 
 |  
			| 7 mar 2011, o 16:27 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Szymek609 motocyklista 
					Dołączył(a): 14 maja 2010, o 19:50
 Posty: 134
 Lokalizacja: Niepołomice
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: Nasze puszkiAktualnie od kilku m-cy Focus 1 1.8 TDCI 2004r. 100Km   jak narazie nawinąłem 15 tys km i bez zastrzeżeń  _________________
 Sv650S 2004.
 &
 Sv650S 2007.
 
 
 |  
			| 10 mar 2011, o 20:34 | 
					
					   |  
		|  |  
			| bugi2010 SV Rider 
					Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28
 Posty: 319
 Lokalizacja: München
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Fz 1 Fazer
   |   Re: Nasze puszkiPolecam jakieś forum z grona VAG piszesz bzdury 2.0tdi jest na pompo wtryskiwaczach i na Common Rialu 170KM lub 140KM, wszystko od modelu zależy i kodu silnika (np.BMM, BMN) model (ósma cyfra we numerze nadwozia od końca liczyć). Ogólnie to one wszystkie sprawiają problemy, pękające głowice, problem z DPF, turbo i dwu masowe koła itd. A w BMW to Dral Klapy robią spory bałagan w silniku i to też zależy od modelu. Pozdrawiam._________________
 MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.
 
 
 |  
			| 12 mar 2011, o 00:02 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kasper79 motocyklista 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 19:43
 Posty: 170
 Lokalizacja: PWL / Oslo
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650n '02
   |   Re: Nasze puszkiA tak trochę zmieniając temat, co fachowcy powiedzą na FSI/TFSI w grupie VAG. Jak to się sprawuje? _________________
 SV 650n '02
 
 http://tomasz.kasprowiak.pl/
 
 
 |  
			| 12 mar 2011, o 16:47 | 
					
					   |  
		|  |  
			| selisek SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
 Posty: 673
 Lokalizacja: Kraków/Kęty
   |   Re: Nasze puszkiW firmie mamy fsi i tfsi. 1.8 Fsi śmiga ładnie to ma 170 km z tego co kojarzę. Passaty ładnie jeżdżą, są w miarę bezawaryjne jeśli chodzi o silnik, nawet oszczędne i nie ma problemów. TFSi niby 1.4 ale 140 km - całkiem nieźle sobie radzi z Touranem, ale oszczędne to to nie jest. PO 60 tys. km padła turbina    Ale to samochód służbowy, więc nikt nie patrzy na jakąś minute czekania żeby turbo ostygło  _________________
 Suzuki SV 650 99' - niebieska
 
 
 |  
			| 12 mar 2011, o 18:13 | 
					
					   |  
		|  |  
			| bugi2010 SV Rider 
					Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28
 Posty: 319
 Lokalizacja: München
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Fz 1 Fazer
   |   Re: Nasze puszkiCo do TFSI to jak narazi niema wielkich problemów. Turbiny w tych słabszych jednostkach padają (1.2 TFSI). Turbina chłodzona jest cieczą chłodzącą. Bardzo dobrze przyspiesza prawie jak TDI    minus to np. LEON 1.2TFSI (105PS) przy pełnym wydobyciu potrafi ponad 15 litrów zjeść na 100km    , ale przy spokojnym-normalnym używaniu pali nie dużo jak na benzynę. Najlepiej to z nich 1.8 tsi 160PS wychodzi spalanie/osiągi._________________
 MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.
 
 
 |  
			| 13 mar 2011, o 00:44 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kacperski Mister Apollo 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
 Posty: 5365
 Lokalizacja: WGM
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000
   |   Re: Nasze puszkiTurbina żyje, turbina pije. Ale 15L przy 105 kucach to jednak trochę dużo.Sam ćwiczę od pewnego czasu citroena nemo 1.4 HDi 75KM. Zadziwiająco przyzwoicie toto jeździ.
 _________________
 SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
 
 
 |  
			| 13 mar 2011, o 19:03 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   Re: Nasze puszkiJaki jest sens robienia wyżyłowanego silnika 1.2, który się psuje pali jak 2.0 - 2.5? _________________
 SVNERWUS
 
 
 |  
			| 13 mar 2011, o 19:22 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kacperski Mister Apollo 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
 Posty: 5365
 Lokalizacja: WGM
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000
   |   Re: Nasze puszkiOferuje się je w cenach 1.6, dając elastyczność na poziomie nie gorszym niż 1.8? A zarżnięcie turbiny w służbówce to na prawdę żadna niespodzianka._________________
 SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
 
 
 |  
			| 13 mar 2011, o 19:43 | 
					
					   |  
		|  |  
			| matejator SV Rider 
					Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15
 Posty: 909
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650S 2004
   |   Re: Nasze puszkiNo i jeszcze emisja CO2. W warunkach, w których się ją bada taki silnik emituje mniej niż silnik o tej samej mocy bez turbo._________________
 SV650S K4
 
 
 |  
			| 13 mar 2011, o 21:16 | 
					
					     |  
		|  |  
	
		| Kto przegląda forum |  
		| Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |  
	|  | Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 
 |  |