Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 kwi 2024, o 00:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Zasilanie 1,5V w motocyklu 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
lasooch napisał(a):
Panowie - czy to za 18zł z allegro, co zaproponował Suzi Mua nie będzie się grzało i zagwarantuje przyzwoitą sprawność?
Będziesz pan zadowolony :spoko:

_________________
Obrazek
SV650S K6


2 mar 2011, o 01:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2010, o 00:12
Posty: 938
Lokalizacja: Baniocha
Płeć: mężczyzna
Moto: XT600E 03r
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
lasooch to chyba najtańsze rozwiązanie :P 6zł + wysyłka. 0,5A spokojne ze sporym zapasem wystarczy do zegarka i paru diód LED.

http://moto.allegro.pl/zasilacz-do-zapa ... 26795.html


Ewentualnie za 15zł z 1.2A http://moto.allegro.pl/zasilacz-samocho ... 68679.html

_________________
Polerowanie reflektorów
fb.com/polerowanko


2 mar 2011, o 16:00
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
To też jest opcja, tyle, że takie zasilacze na ogół mają frywolne napięcia, nijak mające się do nominalnych (np. 1,73V zamiast 1,5V, czy 3,6V zamiast 3,0V itd.) Sam mam w domu kilka takich zasilaczy sieciowych regulowanych, które mają rzeczywiste napięcia zupełnie z dupy.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


2 mar 2011, o 19:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
Odświeżam temat, podając linki do prostych zasilaczy regulowanych DIY (10-17zł), między innymi na LM317:
http://sklep.monster.pl/J-05-ZASILACZ-REGULOWANY-1-25-37V-1-5A%284,,24871%29.aspx
http://sklep.monster.pl/J-20-ZASILACZ-REGULOWANY-1-25V-3A%284,,24926%29.aspx
http://sklep.monster.pl/J-31-ZAS-LABORATORYJNY-0-30V-0-1A%284,,25000%29.aspx

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


4 mar 2011, o 15:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
Ja już i tak kupiłem ten za 18zł z pierwszego linka. Pozostało teraz tylko poskładać wszystko do kupy :) Dzięki za pomoc :piwo:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 mar 2011, o 15:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
To daj mi znać jak się sprawuje ta przetwornica, bo chcę taką wsadzić do kufra Kappa K48 na światło stopu i kierunkowskazy.

Zastanawiam się też czy nie zastosować tego typu przetwornicy do stabilizacji napięcia dla żarówek led typu BA-15D, BA-15S w kierunkowskazach i stopie. Normalnie można je wpiąć w zamian za standardowe żarówki, ale nie wiem czy zmiany napięcia (skoki, spadki) ich nie popalą (tych ledowych). Problem jaki widzę dla przetwornic w tym zastosowaniu, to konieczność ustawienia 12V na wyjściu, czego się zrobić nie da, bo na wejściu zapewne będzie napięcie rzędu 11,5V - 14V więc trzeba by było rozbebeszyć żarówki ledowe i wymienić rezystory na mniejsze, a na przetwornicy ustawić np. 9V. Może macie jakieś propozycje, czy jet sens się bawić czy po prostu kupić żarówki ledowe i wsadzić w kierunki tak po prostu ?? Oczywiście przerywacz też zmienię.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


4 mar 2011, o 15:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
W którymś motocyklu z rzędu wstawiam już ledy 12V zamiast postojówek lub kierunkowskazów. Tak samo w kontrolki, podświetlenie tablicy itd. Nigdy nic mi się nie przepaliło :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 mar 2011, o 17:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
Suzi Mua napisał(a):
To daj mi znać jak się sprawuje ta przetwornica, bo chcę taką wsadzić do kufra Kappa K48 na światło stopu i kierunkowskazy.

Działa :) Zmontowałem wszystko już jakiś czas temu i jest ok. Pierwsze próby były w domu, pod zasilaczem 12V. Po ustawieniu napięcia wyjściowego na 1.5V i podpięciu moich odbiorników, napięcie spadało do 1.3V. Na tych samych ustawieniach podłączyłem do motocykla i bez odbiorników było już 1.7V, więc po podpięciu diodek i termometru pewnie spadało akurat na 1.5V :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 kwi 2011, o 01:36
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL