Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 16 cze 2024, o 10:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Nietypowy pstryczek 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Nietypowy pstryczek
Witam!
Nurtuje mnie pewien pstryczek który mam zamontowany na czaszy motocykla.
Poprzedni właściciel udzielił mi rady aby odpalać sv na pstryczku przełączonym "w dół" - moto ma wtedy trochę mniejsze obroty. Gdy chwile pochodzi mam przełączyć "wajchę w góre" - obroty wzrastają jakieś 100-150 obr/min.
Zastanawiam się czy coś poza tym to daje czy jest to tylko przełącznik obrotów ( ale po co? ).
Szukając po nitce do kłębka - idąc za kabelkiem od pstryczka natrafiłem na taką oto kostkę w której ślad się urywa. Kabelek wchodzi do kostki z różowym,niebieskim i czarnym.
Obrazek
Od czego ona jest, za co jest odpowiedzialna. Przeglądałem manuala ale niestety nic mi to nie wyjaśniło.

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


3 lis 2011, o 23:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Nietypowy pstryczek
Okolice umiejscowienia złączki i objawy które opisałeś, sugerują, że masz zamontowane TRE z wyłącznikiem.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


3 lis 2011, o 23:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Nietypowy pstryczek
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem czytając temat o TRE to działa on tylko na pierwszych 3 biegach "oszukując" mapę zapłonu.
Jeżeli przełącznik jest na dole - to tak jak by nic nie było kombinowane, dopiero po przełączeniu ( co wiąże się z uzyskaniem większych obrotów biegu jałowego ) otrzymujemy "odblokowanie" ?
Niestety nie wiem czy mam jakieś tranzystory, rezystory czy cokolwiek wpiętego w wiązkę. Będę się musiał bliżej temu przyjżeć.

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


4 lis 2011, o 08:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Nietypowy pstryczek
Włącz na stałe i zmniejsz obroty :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


4 lis 2011, o 09:22
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Nietypowy pstryczek
Lepiej palić jak ma troszkę większe obroty pompa oleju jest wtedy bardziej wydajna i lepiej smaruje zimny silnik. Co do TRE włącz i jeździj cały czas na ON :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


4 lis 2011, o 09:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23
Posty: 890
Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
Post Re: Nietypowy pstryczek
A tak przy okazji jak masz możliwość szybkiego przełączenia. Powiedz czy jest różnica z włączonym tre, a wyłączonym.
Pozdro

_________________
Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony ;)
https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny


4 lis 2011, o 11:42
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 12:49
Posty: 57
Lokalizacja: WX
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Nietypowy pstryczek
Też jestem ciekawy różnicy...

Pochwal się

Pozdr.


28 gru 2011, o 16:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL