Autor |
Wiadomość |
dev246
pieszy
Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:34 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
|
gumki pod zębatkę.
Witam
Jak "fachowo" nazywają się i gdzie można dostać ( w okolicach warszawy) gumowe klocki które są pod zębatką tylnego koła. Na stronie Ronayers nazywają się to "ABSORBER, SHOCK" (SKU: 869562 Mfg. Part Number: 64651-27A01).
|
6 maja 2010, o 11:41 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: gumki pod zębatkę.
Najpierw wypadałoby się przywitać... ''Fachowo'' nazywa się to gumowy amortyzator tylnej zębatki Nowy dostępny na zamówienie w każdym ASO. Używkę chyba wiesz gdzie szukać?
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
6 maja 2010, o 11:56 |
|
|
TastPiotr
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:16 Posty: 512 Lokalizacja: ~Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S '03
|
Re: gumki pod zębatkę.
Po angielsku: Wheel Damper.
_________________
|
6 maja 2010, o 12:32 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: gumki pod zębatkę.
Czasami nie trzeba wymieniać tylko je obrócić i można dalej parę tys. pośmigać .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
6 maja 2010, o 16:41 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: gumki pod zębatkę.
Z tego co pamiętam, to w SV obracanie nie jest możliwe. Ale zawsze można też podłożyć paski wycięte np. z dętki
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 maja 2010, o 16:57 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: gumki pod zębatkę.
Obrócisz ale wtedy one się nie trzymają na tych kołkach gumowych co mają u podstawy. Ale na kleju się dawało i też było dobrze. Jak już podkładać to polecam gumę co jest na taśmach w rozrzutniku czy jakieś tam taśmy produkcyjne. bo przeważnie guma ma w sobie jakieś zbrojenie. W MZ na gumach z rozrzutnika do wapna śmigałem do końca aż nie sprzedałem.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
6 maja 2010, o 17:03 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: gumki pod zębatkę.
Owca, kołki to kołki, ale z tego co pamiętam, to te gumki z jednej strony są cieńsze, z drugiej grubsze. Grubsza jest oczywiście ta strona, na którą zębatka naciska. W niektórych motocyklach było faktycznie symetrycznie i wtedy można byłoby przekładać do woli, tylko i tak nie widzę sensu przekładania, bo luzu nie zmniejszysz wkładając tą gumkę odwrotnie
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 maja 2010, o 17:20 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: gumki pod zębatkę.
W SV nie zmieniałem ale myślę, że jest to samo co w bandziorze. Bo tam odwrócenie daje dużo iż te zęby które są od zębatki to lekkie stożki i po obróceniu gumek znowu ciasno wchodzą i trzymają należycie .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
6 maja 2010, o 17:26 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: gumki pod zębatkę.
A jak w bandycie było - gumy z obu stron miały tą samą grubość, czy ta która przenosi obciążenie jest 2-3 razy grubsza od tej nieobciążonej?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 maja 2010, o 17:39 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: gumki pod zębatkę.
Takie same po obu stronach, kurcze w SV jak zmieniałem papucie to jak dobrze kojarzę to tez te trójkąty gumowe były tej samej wielkości. No dobrze pamiętam . A w feldze nie ma rowków czy czegoś więc obrócić też się da . Dowody poniżej.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
6 maja 2010, o 17:58 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: gumki pod zębatkę.
No dobra a teraz z innej beczki - to czy to trzeba wymieniać razem z napędem czy są jakieś inne oznaki zużycia tych gum?
_________________
SV650S K1
|
6 maja 2010, o 22:29 |
|
|
dev246
pieszy
Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:34 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
|
Re: gumki pod zębatkę.
Wiem że w ASO powinienem dostać każdą część ale oni sobie często nieźle za wszystko liczą, na używkę wymieniać raczej nie ma sensu, dlatego myślałem o jakimś sklepie w okolicach warszawy który to może mieć po normalnej marży a nie marży ASO.
|
6 maja 2010, o 23:26 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: gumki pod zębatkę.
Próbuj w larssonie, może zamiennik będzie.
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
7 maja 2010, o 08:18 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: gumki pod zębatkę.
Wbij jedynkę na zgaszonym silniku i ruszaj się do przodu i do tyłu wyczujesz wtedy jakie ma luzy do przodu i tyłu. Jak duże to rozbierasz sprawdzasz jak to wygląda i jak trza to wymieniasz. Do suzuki nie idź bo zbankrutujesz . Poszukaj po sklepach w okolicy będzie pewnie taniej .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
7 maja 2010, o 10:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: gumki pod zębatkę.
W ten sposób wyczujesz chyba głównie luz łańcucha
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
7 maja 2010, o 10:42 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: gumki pod zębatkę.
Ja robię tak jak napisałem i patrzę na tylna zębatkę i wszystko ładnie widać ile obróci się koło, a ile napęd. Bo bankowe sprawdzenie to wyciągnięcie koła przyłożenie i sprawdzenie na sucho co i jak.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
7 maja 2010, o 10:50 |
|
|
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: gumki pod zębatkę.
I co znalazł to ktoś gdzieś poza ASO? Wydaje mi się, że mam z tym jakiś problem, bo jak jadę np na 4-ce na 4k obrotów dodaje gazu, to jest minimalne szarpnięcie jakby z napędu a napęd niedawno wymieniony i łańcuch dobrze naciągnięty. To może być to?
|
8 maja 2010, o 18:25 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: gumki pod zębatkę.
A może przejedź się na jakiejś innej Sv dla porównania. V-ki są agresywne w oddawaniu mocy i może jest wszystko ok, a ty jesteś przewrażliwiony i dmuchasz na zimne...?
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
8 maja 2010, o 18:38 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: gumki pod zębatkę.
Te gumki są tam wciskane na sztywno czy mogą wypadać?
_________________
SV650S K1
|
4 sie 2010, o 22:36 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: gumki pod zębatkę.
Jak wyciągniesz koło to zębatkę ręką wyciągniesz z tych gumek. A gumki wypadają. Nie wszystkie, ale jak weźmiesz palcami to nie ma oporów. Normalnie są włożone tylko mają taki dzyndzel co wchodzi głębiej i tylko on może delikatnie je powstrzymać prze wypadnięciem pod wpływem grawitacji.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
4 sie 2010, o 22:47 |
|
|