Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://www.svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 672 z 714

Autor:  Azarjaweth [ 15 mar 2018, o 11:59 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Okej po wejściu w tryb serwisowy wyświetla się błąd (kreseczka u góry) c23 to chyba ten czujnik co odcina zapłon po glebie?
jak to naprawić?

Autor:  Azarjaweth [ 15 mar 2018, o 12:52 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

ok zrobione nie było pytania :D

Autor:  rafist [ 15 mar 2018, o 22:54 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Czesc. Walcze z wysprzeglikiem w gaźnikowej 650s,zabrałem sie za niego bo ciagnęła na 1 i wcisnietym sprzegle. Oczywiscie kulek jest mniej niz byc powinno i rózne rozmiary 3 duze 4 małe . Koszt deliktanie skrzywiony w jednym miejscu - stawiam ze przez te male kulki sie skrzywił. Wszystkie kulki przechodza przez dziury w koszu . Podjade do rowerowego dobrac kulki. I tu moje pytanie czy kulki maja przechodzić przez dziury w koszu czy maja sie na nim zatrzymywac? Czy skrzywiony kosz moze go eliminowac do dalszej eksploatacji?

Kulki kupione rozmiar 3.15 mm w rowerowym. Do tego nowa linka, regulacja i działa ;). Pzdr

Autor:  grzesiek.p [ 16 mar 2018, o 10:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Chciałbym potwierdzić ,czy wysokość lag nad górą półkę sv1000s z 2005r. to 6,3mm ?

Autor:  leon [ 16 mar 2018, o 21:39 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Nie wiem, czy dobrze rozumiem pytanie, ale czy to nie jest tak, że się to reguluje i obniża przód wpuszczając lagi głębiej w półki? :)

Autor:  Dziaku [ 16 mar 2018, o 22:02 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

leon napisał(a):
Nie wiem, czy dobrze rozumiem pytanie, ale czy to nie jest tak, że się to reguluje i obniża przód wpuszczając lagi głębiej w półki? :)

Tak, można to regulować do własnych potrzeb (wypuszczając lagi wyżej nad półkę motocykl łatwiej skręca - ale jest mniej stabilny i odwrotnie) jednakże producent fabrycznie ustawił na wysokość 6,3mm tak jak pisze grzesiek.p

Autor:  grzesiek.p [ 16 mar 2018, o 22:08 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

To jednak dobrze znalazłem ,dzieki:)

Autor:  sv1000n [ 17 mar 2018, o 20:05 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

A jak wygląda to w 1000N k4, ile maja wystawca lagi ?.
Powoli przywracam do życia to coś ze zdjęcia
Obrazek

Autor:  Dziaku [ 18 mar 2018, o 19:03 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

sv1000n napisał(a):
A jak wygląda to w 1000N k4, ile maja wystawca lagi ?.
Powoli przywracam do życia to coś ze zdjęcia
Obrazek


W Nce ma być górna krawędź lagi na równo z górną krawędzią nakrętki łożyska głowki ramy (?), na zdjęciu w serwisówce (suplement K3 do pobrania tutaj - viewtopic.php?p=311534#p311534) są wyżej o grubość paznokcia od półki

Autor:  berger [ 18 mar 2018, o 20:05 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

ile płynu chłodniczego wchodzi do sv650 N 2002

Autor:  sv1000n [ 18 mar 2018, o 21:41 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dzieki takiego manualna szukałem :mrgreen: .
PS- pytanie z innej beczki czy bak z wtryskowej 650, podpasuje do mojego 1000 ?

Autor:  acinr_PL [ 18 mar 2018, o 22:18 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

tak

Autor:  Dziaku [ 18 mar 2018, o 22:40 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

berger napisał(a):
ile płynu chłodniczego wchodzi do sv650 N 2002


1600 ml
To serio wszystko jest opisane w serwisówce, wystarczy się trochę wysilić, pobrać ją (liniki są na forum) i przejrzeć

Autor:  mati337 [ 19 mar 2018, o 19:25 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jaki jest zakres pracy tylnego amortyzatora we wtryskowej Sv? Chodzi mi o różnicę między maksymalnym ugięciem amortyzatora a rozprostowaniem, nie mogę nigdzie znaleźć

Autor:  zlyzwierz [ 19 mar 2018, o 21:20 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... n%2005.htm

Autor:  danonee [ 20 mar 2018, o 11:51 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Może już temat był ale u mnie średnio z szukaniem, planuje zlecić dorobienie przewodów hamulcowych w stalowym oplocie ( Zleceniobiorca dorabiał już przewody do N k7, ja potrzebuje do S k5 i wiem już, że są trochę innych wymiarów) z moich wstępnych pomiarów wynika :

Przewód od klamki hamulca do trójnika - około 540mm (na długości 265 od klamki jest gumowa obejma do mocowania przy dolnej półce kierownicy)

Krótszy przewód do zacisku od trójnika - około 170 mm

Dłuższy przewód od zacisku do trójnika - około 445 mm (260 mm od trójnika do gumowej obejmy)

Przewód na tył - około 320mm

Pytanie mam jeszcze o końcówki przewodów czy różnią się w tych wersjach czymś? od klamki hamulca idzie prosta, do zacisków sa delikatnie odgięte, na tyle nie miałem czasu sprawdzić jeszcze

Dziękuję za uwagę

Autor:  pikciu [ 20 mar 2018, o 13:52 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

danonee napisał(a):
Może już temat był ale u mnie średnio z szukaniem, planuje zlecić dorobienie przewodów hamulcowych w stalowym oplocie ( Zleceniobiorca dorabiał już przewody do N k7, ja potrzebuje do S k5 i wiem już, że są trochę innych wymiarów) z moich wstępnych pomiarów wynika :

Przewód od klamki hamulca do trójnika - około 540mm (na długości 265 od klamki jest gumowa obejma do mocowania przy dolnej półce kierownicy)

Krótszy przewód do zacisku od trójnika - około 170 mm

Dłuższy przewód od zacisku do trójnika - około 445 mm (260 mm od trójnika do gumowej obejmy)

Przewód na tył - około 320mm

Pytanie mam jeszcze o końcówki przewodów czy różnią się w tych wersjach czymś? od klamki hamulca idzie prosta, do zacisków sa delikatnie odgięte, na tyle nie miałem czasu sprawdzić jeszcze

Dziękuję za uwagę


z ciekawości... dużo taniej wychodzi niż gotowe np HEL? ja do swojej K7 S (z ABS) dawałem około 300zł o ile dobrze pamiętam. To były tez 3 przewody. Ale w sumie ten nad błotnikiem jest trochę za długi przez co plastikowy uchwyt go nie trzyma dobrze

Autor:  danonee [ 20 mar 2018, o 15:15 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Przewody hel do sv'ki przy zmianie układu bez trójnika to koszt około 390 zł komplet przód + tył, jeżeli chcemy pozostać przy oryginalnym układzie z trójnikiem to trzeba zapłacić 570 zł

dorobienie takich przewodów z trójnikiem to koszt około 280 zł - 2 razy taniej

Autor:  Dziaku [ 20 mar 2018, o 22:47 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

danonee napisał(a):
Przewody hel do sv'ki przy zmianie układu bez trójnika to koszt około 390 zł komplet przód + tył, jeżeli chcemy pozostać przy oryginalnym układzie z trójnikiem to trzeba zapłacić 570 zł

dorobienie takich przewodów z trójnikiem to koszt około 280 zł - 2 razy taniej


Ja Ci tylko radze daruj sobie ten trójnik, czasem przy odpowietrzaniu lubią w nim zostawać pęcherzyki powietrza. Zrób sobie układ F albo O

Autor:  max92 [ 21 mar 2018, o 10:10 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Cześć :)
Panna to Sv 650 z 2002 r. :D
Przygotowuję się do wymiany oleju. Pogoda jest fatalna i nie mam możliwości wyjazdu z garażu :( Czy przed wymianą mogę rozgrzać silnik w garażu bez wycieczki w miasto :D ? Zastanawiam się czy tak długie grzanie motocykla na jałowym nie wpłynie negatywnie na silnik...
Pozdrawiam :D

Strona 672 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/