Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 mar 2024, o 12:05



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Łohohoho, toście pojechali, że aż mi smutno ...
Ludzie, człowiek pyta z ciekawości. To co ma być to ja wiem, nie robię z tym od wczoraj ;)
Są jednak pewne różnice w płynach Hybrid i OAT.
Jeśli ktoś miał styczność to dajcie znać a jak nie to :silent:

_________________
SV650 => X11 :kerm:


5 kwi 2019, o 20:40
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 9 mar 2019, o 23:19
Posty: 74
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No przecież ja też tylko pytam i po nikim nie jadę! :baseball:
Chętnie dowiem się co lać najlepiej do mojej maszynki i przede wszystkim DLACZEGO Tylko proszę bez argumentacji typu :" no bo przecież to jest droższe" albo " bo to jest dedykowane do motocykli"


6 kwi 2019, o 10:10
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Raczej nie chodzi tu o cenę tylko o specyfikację. Różne płyny maja różne temp wrzenia i zamrazania. Więc wg tego powinieneś dobierać płyny do motocykla.
A jeśli chodzi o te motyle to piszą że ten drugi jest bardziej racingowy i ma o jeden stopień wyższa temp wrzenia.
Nie wiem jak w tym przypadku, ale niektóre płyny potrafią obniżyć temp silnika i lepiej oddają ciepło, może tutaj też tak jest. IMO jak nie ma duże różnicy w cenie to wlej i sprawdź :)


6 kwi 2019, o 10:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2013, o 09:10
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław / Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k6 YHH
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemka,
czy ktoś może mnie uświadomić jak się nazywa po polsku i po angielsku ta część a także jak znaleźć jej kod serwisowy?
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek

Loud Pipes Save Lives


6 kwi 2019, o 13:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wraith napisał(a):
No przecież ja też tylko pytam i po nikim nie jadę! :baseball:
Chętnie dowiem się co lać najlepiej do mojej maszynki i przede wszystkim DLACZEGO Tylko proszę bez argumentacji typu :" no bo przecież to jest droższe" albo " bo to jest dedykowane do motocykli"

Bez urazy Kolego :piwo: Po prostu przy piątku trochę inaczej odebrałem Twoją wypowiedź. A może właśnie przez bezsensowny komentarz artr93.

Tak jak KrzysPL napisał, różnią się specyfikacją i składem chemicznym. Nikt tu nie chce robić filozofii kosmicznej z kawałka drutu ;)
Wersja Factory faktycznie niby ma o 1 stopień wyższy punkt wrzenia co jest akurat na plus, bo akurat sprzęt do którego to potrzebuje ma tendencje do grzania się w korkach z powodu małej chłodnicy i chcę to troszkę poprawić.
Właśnie Factory i Hybrid różnią się technologią chemiczną i choćby zawartością krzemianów ale oba są na składzie glikolu etylenowego.
I żeby było wesoło to akurat te dwa się ze sobą nie mieszają bo Factory jest jakimś płynem organicznym :wtf:
Na przykład taki Bel Ray Motochill jest już na glikolu propylenowym. Czymś to się różni chyba, nie jestem chemikiem i dlatego się zastanawiam :hmm:
Tak samo jest coś takiego jak Motul Mocool który jakoś cudownie obniża temperaturę :omg: Nie wiem jak to działa i czy działa.
W żadnym wypadku nie chodzi o dorabianie filozofii czy wywalanie kasy w błoto. Nikt też nie zauważy negatywnych skutków złego płynu po roku, to jest proces długo postępujący.
Tak jak pisałem sprzęt ma małą chłodnicę i w korkach szybko skacze temperatura na zegarze. Wentylator to schładza trochę ale spada dopiero podczas jazdy.
Ten typ tak ma i dobrze o tym wiem ale jeśli da się to jakoś poprawić w sposób bezpieczny dla układu to chętnie się dowiem czy ktoś miał kontakt z czymś takim.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


6 kwi 2019, o 14:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jurasq napisał(a):
Siemka,
czy ktoś może mnie uświadomić jak się nazywa po polsku i po angielsku ta część a także jak znaleźć jej kod serwisowy?

Bracket, Handle lever.
Adapter sprzęgła.
Widziałem, że np https://www.power-x.pl/ mają pojedyncze takie pod ich klamki.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


6 kwi 2019, o 15:06
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 9 mar 2019, o 23:19
Posty: 74
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 napisał(a):
wraith napisał(a):
No przecież ja też tylko pytam i po nikim nie jadę! :baseball:
Chętnie dowiem się co lać najlepiej do mojej maszynki i przede wszystkim DLACZEGO Tylko proszę bez argumentacji typu :" no bo przecież to jest droższe" albo " bo to jest dedykowane do motocykli"

Bez urazy Kolego :piwo: Po prostu przy piątku trochę inaczej odebrałem Twoją wypowiedź. A może właśnie przez bezsensowny komentarz artr93.

Tak jak KrzysPL napisał, różnią się specyfikacją i składem chemicznym. Nikt tu nie chce robić filozofii kosmicznej z kawałka drutu ;)
Wersja Factory faktycznie niby ma o 1 stopień wyższy punkt wrzenia co jest akurat na plus, bo akurat sprzęt do którego to potrzebuje ma tendencje do grzania się w korkach z powodu małej chłodnicy i chcę to troszkę poprawić.
Właśnie Factory i Hybrid różnią się technologią chemiczną i choćby zawartością krzemianów ale oba są na składzie glikolu etylenowego.
I żeby było wesoło to akurat te dwa się ze sobą nie mieszają bo Factory jest jakimś płynem organicznym :wtf:
Na przykład taki Bel Ray Motochill jest już na glikolu propylenowym. Czymś to się różni chyba, nie jestem chemikiem i dlatego się zastanawiam :hmm:
Tak samo jest coś takiego jak Motul Mocool który jakoś cudownie obniża temperaturę :omg: Nie wiem jak to działa i czy działa.
W żadnym wypadku nie chodzi o dorabianie filozofii czy wywalanie kasy w błoto. Nikt też nie zauważy negatywnych skutków złego płynu po roku, to jest proces długo postępujący.
Tak jak pisałem sprzęt ma małą chłodnicę i w korkach szybko skacze temperatura na zegarze. Wentylator to schładza trochę ale spada dopiero podczas jazdy.
Ten typ tak ma i dobrze o tym wiem ale jeśli da się to jakoś poprawić w sposób bezpieczny dla układu to chętnie się dowiem czy ktoś miał kontakt z czymś takim.


Spoko :spoko:
Mam ojca chemika więc jak będę go widział to podpytam o te glikole


6 kwi 2019, o 16:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wraith napisał(a):
Spoko :spoko:
Mam ojca chemika więc jak będę go widział to podpytam o te glikole
Dzięki :piwo:
Starałem się coś poczytać i np http://msdssearch.dow.com/PublishedLite ... age=GetDoc
Czyli wychodzi na to, że rodzaj glikolu ma wpływ i pod względem transferu ciepła lepszy jest etylenowy. A jak pisałem wcześniej BELRAY jest polipropylenowy.
Glikol polipropylenowy jest mniej toksyczny, przez co jest ok dla spożywki.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


6 kwi 2019, o 17:39
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 9 mar 2019, o 23:19
Posty: 74
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Więc oto co się dowiedziałem od chemika:
Glikol polipropylenowy ma wyższy punkt wrzenia i tym samym jest lepszy do układów chłodzenia, jednakże jest tym samym bardziej gęsty (ciężki) a więc potrzebuje więcej czasu aby rozprowadzić go po układzie. Wszystko zatem rozchodzi się w jakich temperaturach układ chłodzenia będzie najczęściej pracował - w klimacie ciepłym polipropylenowy natomiast chłodnym lub zimnym etylenowy.
Tyle się dowiedziałem. Mam nadzieję, że się przyda ;)


6 kwi 2019, o 21:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
?? Ale co ma gęstość do prędkości rozchodzenia się w układzie? Rozumiem lepkość, ale gęstość? :hmm:


7 kwi 2019, o 11:22
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 9 mar 2019, o 23:19
Posty: 74
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
?? Ale co ma gęstość do prędkości rozchodzenia się w układzie? Rozumiem lepkość, ale gęstość? :hmm:

Masz rację. Wyraziłem się mało fachowo. Po prostu czasami potocznie mówi się o gęstości zamiennie do lepkości co jest oczywiście w technice błędnym określeniem. Mój błąd.


7 kwi 2019, o 12:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wraith napisał(a):
Więc oto co się dowiedziałem od chemika:
Glikol polipropylenowy ma wyższy punkt wrzenia i tym samym jest lepszy do układów chłodzenia, jednakże jest tym samym bardziej gęsty (ciężki) a więc potrzebuje więcej czasu aby rozprowadzić go po układzie. Wszystko zatem rozchodzi się w jakich temperaturach układ chłodzenia będzie najczęściej pracował - w klimacie ciepłym polipropylenowy natomiast chłodnym lub zimnym etylenowy.
Tyle się dowiedziałem. Mam nadzieję, że się przyda ;)
Dzięki :piwo: No to jest bardzo ciekawa sprawa z tym, że w ciepłym klimacie lepszy polipropylenowy. Dzięki za info :piwo:

_________________
SV650 => X11 :kerm:


7 kwi 2019, o 13:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2012, o 11:55
Posty: 100
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy czacha i wypełnienie od wtryskowej SV jest to samo w 650i 1000 ?

_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!


10 kwi 2019, o 10:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to samo,
były minimalne róznice w wypełnieniu dolnym czachy ale to kosmetyka one pasują również zamiennie

Obrazek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


10 kwi 2019, o 12:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2012, o 11:55
Posty: 100
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziękuję bardzo

_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!


10 kwi 2019, o 12:39
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2018, o 00:44
Posty: 58
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
to samo,
były minimalne róznice w wypełnieniu dolnym czachy ale to kosmetyka one pasują również zamiennie

Obrazek

Zakładam że to na zdjęciu po lewej jest od 650? Tak dla pewności


10 kwi 2019, o 18:32
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tak z lewej od małej sv, z prawej od litra

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


10 kwi 2019, o 18:37
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 21:55
Posty: 83
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ukrecone śruby od kolanka, jak najlepiej się zabrać za wykrecenie? Utraciły się przy samych łbach.


10 kwi 2019, o 21:31
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 mar 2015, o 23:16
Posty: 752
Lokalizacja: EPJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Yamaha R1 RN19 2008r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nowiś napisał(a):
Ukrecone śruby od kolanka, jak najlepiej się zabrać za wykrecenie? Utraciły się przy samych łbach.


Przyspawać śrubę, puknąć młotkiem i się odkręci.

_________________
SV650N K8->SV1000S K6->Yamaha R1 RN19
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=16083&p=261516


11 kwi 2019, o 00:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mi też kiedyś się ukręciła można poradzić sobie bez spawania ja zacząłem nawiercać środek śruby wiertłem od 3 do 7 potem użyć wykrętaka lub zwyczajnie użyć gwintownika fi8 który również wydłubie stary gwint z ukręconej śruby

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


11 kwi 2019, o 10:02
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL