Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://www.svforum.pl/

SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=5916
Strona 55 z 57

Autor:  vioox [ 19 lis 2014, o 21:13 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Zrobie narazie musze kupic przystawke TIG do mojej spawareczki MMA... ;) na ta zime mam w pranie rozebrac glowice przyjzec sie co i jak zrobic porting mozliwe ze wlasnymi silami zeby nie przeplacac... juz ostanio patrzylem przez okienka wydechow kanaly sa ladnie obklejone warstwa nagaru ok 1mm :D wiec samo wyczyszczenie cos da...

Myslalem tez o bigbore ale +3 (tlok 84) taki zestaw wisseco idzie kupic za 1200zl ale niewiem czy gra warta swieczki poj 696 jak dobrze pamietam... najlepiej bym poszedl na tloki 87 i pojemnosc 744 ale to juz jest rzezba z tlokami bo niema dedykowanego zestawu pod Svke taki zestaw ma zlock racing w ofercie i tez tloki ich to wisseco ale cholera sie jaki model seryjny... u nich zestaw wychodzi kolo 4 tysi... drogo... Poza tym przy tym bigbore +3 nie trzeba by bylo prawdopodobnie wymieniac tulei tylko je rozwiercic i prawdopodobnie korby tez by to wytrzymaly... no ale zobaczymy co mi odbije :D tak czy inaczej plan jakis jest zobaczymy jak to bedzie cos trzeba robic...

Wydech na koncu bedzie wisienka na torcie :)

Dzis opanowalem podlaczenie TPS-a do mojego datalogera... bo caly czas stroilem patrzac na AFR w funkcji obrotow... ale po przeczytaniu artykułu Carrego zauwazylem ze oni stroja patrzac na otwarcie przepustnicy i mysle ze to dosc dobre jest zobaczymy jakie beda wnioski... po jazdach...

A i mam w planie zrobic sobie hamownie swoja zeby za kazdym razem nie ganiac motungiem po miescie zeby sprawdzic nowe nastawy...

Wiec widzisz planow duzo - czasu malo doba powinna miec 48 godzin ;)

Autor:  vioox [ 19 lis 2014, o 21:16 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

gonzo911 napisał(a):
Pany ja na wsi mieszkam tu nie ma takich cudów.


Kalisz to nie wies... w Ostrowie wlkp jest firma ktora robi tlumiki mozliwe ze maja jakies bajerki do giecia rur ;) moj wojek jest tam szefem narzedziowni jak dobrze pamietam... jak bede w tamtych stronach to zapytam o park maszynowy :) Firma Edex... znajdziesz w google

Autor:  gonzo911 [ 19 lis 2014, o 22:12 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Vioox Kalisz ale Pomorski, między Bydgoszczą a Szczecinem :P Fajne masz plany. Ja jeszcze tylko chcę zrobić ten wydech i postarać się to jakoś wystroić.

Autor:  vioox [ 20 lis 2014, o 00:23 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Ha ha dobre z tym Kaliszem niewiedzialem ze jest drugi...

Autor:  Słoniu [ 11 sty 2015, o 18:05 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Macie tu wykres seryjnej gaźnikowej SV650 z dobrym przelotowym wydechem oraz zapłonem dostosowanym tak aby zapewniał największą moc kontra SV650 rozwiercona do 796 + ulepszenia wszystkiego czego się da, a by podnieść moc.

Oba wykresy są wyrenderowane w programie EAP, wyniki są podane wg normy SAE (KM i ft-lbs), do wyników mocy maksymalnych trzeba dodać 17%, a do maksymalnego momentu obrotowego dodać 10% aby wyszła moc na wale (moc bez strat mechanicznych - zazwyczaj podawana przez producentów).

Obrazek

Autor:  Janek87 [ 20 sty 2015, o 23:58 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

http://www.6sigmajetkit.com/suzuki-sv-650-jet-kit.html Ktoś słyszał?

Autor:  starwar [ 14 kwi 2016, o 11:33 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Od 3 dni szukam dyszy głównej na różnych stronach. Czy ktoś moze mi podrzucić jakąś stronkę z tymi dyszami interesuje mnie 155 (orginalny filtr+ seryjny wydech) bylbym bardzo wdzieczny jestem teraz na 40 stronie tego tematu walki juz ida. Kupilem głowice bez dekli 2 sztuki za 150 pln plus wywylka chyba nie drogo? Gosc nie chcial z tego wyciągać wałków bo sie chcial tego pozbyć

Autor:  starwar [ 14 kwi 2016, o 11:34 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzI0MDMxMA== znalazłem coś takiego ale nie jestem pewien czy będzie pasować. Rozmiar i skok gwintu M5x 0.75 zmierzone zgadza, się długość ok . Tylko ta średnica - u mnie w starej dyszy jest 6 mm a tu podają 8mm czy to będzie pasować czy średnica łba tej dyszy nie ma znaczenia?

Autor:  Słoniu [ 14 kwi 2016, o 14:10 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Zgadza się, to jest to - Solex&Mikuni SJ

Autor:  starwar [ 14 kwi 2016, o 21:20 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Dzieki Słoniu super robote zrobiłeś zakładając ten wątek. Trochę nie jasne dla mnie jest to przeniesienie znakow, wiem z ktorego walka na ktory . Nie łapie tego wzoru próbowałem to tlumaczyc bezskutecznie. Ma ktoś na to jakiś szybki patent czy wystarczy ułożyć walek jak ten na zdjęciu i policzyć zęby żeby zaznaczyć znak?

Autor:  hubi199 [ 14 kwi 2016, o 21:32 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Dokładnie liczysz zęby na kole i malujesz
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=28103

Autor:  Słoniu [ 16 kwi 2016, o 17:59 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

starwar napisał(a):
Dzieki Słoniu super robote zrobiłeś zakładając ten wątek.


To "z2maciek" założył ten temat ;P

Autor:  Mlody200sx [ 12 cze 2016, o 20:19 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Mam do was pytanko, otóż mam sv 650s z 2000r z silnikiem od wtryskowej, wsadziłem gaźniki, zrobiłem moda wałków, dysze główne 157.5 , iglica na 3 rowku, śruba wykrecona o 3 obroty, filtr kn rozwiercony, komin z kolektorami micron. Jeździ jak szatan ale jes straszny dół w średnim zakresie obrotów, dodam że jak schodzi z obrotów to przy 6tys zaczyna strzelać z wydechu (na gaźnikowym silniku przy tych ustawieniach tak nie bylo) :-> Na wykresie z hamowni widać to poszarpane w średnim zakresie, jak myslicie dać iglice na 2 rowek?

https://youtu.be/eOjlez4TA2k

Obrazek

Autor:  Słoniu [ 13 cze 2016, o 02:31 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Myślę że kwestia oprogramowania albo samej hamowni.

U mnie kiedyś po modzie wałkowym (ale jeszcze przed dobraniem odpowiedniej długości dolotów) wyszło tak:

Obrazek

Wykres był nakładany na wykres seryjnej svki to moja była mocniejsza w każdym zakresie.

Autor:  Mlody200sx [ 13 cze 2016, o 04:21 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Słoniu napisał(a):
Myślę że kwestia oprogramowania albo samej hamowni.

U mnie kiedyś po modzie wałkowym (ale jeszcze przed dobraniem odpowiedniej długości dolotów) wyszło tak:

Obrazek

Wykres był nakładany na wykres seryjnej svki to moja była mocniejsza w każdym zakresie.


Coś mi się nie wyswietlaja te wykresy :sad: a jeśli chodzi o ten dół w średnim zakresie to jeśli by to się objawiało tylko strzałami z komina i pochrzanionym wykresem to bym olał :-> ale czuć ze jej nie pasuje ten zakres. Przykładowo jak się odwinie przy tych 5tys na maxa to nie idzie jak powinna, jak z wyczuciem będzie się dawać gazu to jest znacznie lepiej. Dodam że jak nie jest rozgrzana to w tym przedziale ją dławi.

Autor:  Słoniu [ 13 cze 2016, o 23:29 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Dobra, już widać wykres.

Autor:  Larem [ 20 cze 2016, o 15:01 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Mlody200sx napisał(a):
Coś mi się nie wyswietlaja te wykresy :sad: a jeśli chodzi o ten dół w średnim zakresie to jeśli by to się objawiało tylko strzałami z komina i pochrzanionym wykresem to bym olał :-> ale czuć ze jej nie pasuje ten zakres. Przykładowo jak się odwinie przy tych 5tys na maxa to nie idzie jak powinna, jak z wyczuciem będzie się dawać gazu to jest znacznie lepiej. Dodam że jak nie jest rozgrzana to w tym przedziale ją dławi.

I jak tam? Uradziłeś coś? Mnie to brzmi jak zbyt bogata mieszanka ale to tylko taki strzał na ślepo.

Autor:  Mlody200sx [ 20 cze 2016, o 18:43 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Dziś będę wkładał dysze 155, dam śrubę wolnych na 2.5 obrotu, i iglice na 2 rowek od gory, bo też mi się wydaje ze bogato jest, w upalne dni to aż ksztusi się na wolnych obrotach po rozgrzaniu.

Autor:  Mlody200sx [ 21 cze 2016, o 18:23 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Rozebrałem wczoraj gaziory, normalnie nie wiem jak to zrobiłem ale w jednym gaźniku była dysza 155 a w drugim 157,5, no i jak się okazało w woreczku gdzie mam dysze 155 też mam taki sam komplet :D Wymieniłem na 2x157,5, śruba wykręcona o 2.75 obrotu, a iglice zostawiłem tak jak była na 3 rowku od góry, bo tak miałem oryginalnie :) Było już późno wiec nie jeździłem, więc wyjazd był dziś, teraz bryczka już ma polot i idzie jak wściekła :->

Autor:  vioox [ 7 lip 2016, o 17:21 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Ja bym iglice obniżył i zobaczył efekt dysze możesz mieć dobre nawet te 155 i 157.5 gdzieś czytałem że niektórzy tak robią ze dają różne dysze ma to związek z tym ze tylni cylinder jest cieplejszych od przedniego... ale jaka powinna być dysza gdzie to nie pamiętam. .. wiec lepiej dać te same...

Strona 55 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/