| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
			
	
	SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 kozik 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: suzuki sv 650S 99r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Ja w poprzednim motocyklu, który miał 65KM wstawioną miałem wg serwisówki oponę o szerokości 110 i też problemów z trakcją nie było     Też mi się wydaje, że szersza opona w małej Sv nic dobrego nie wnosi poza jedynie estetyką.  
					
						 _________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
  www.logo-ratio.pl
					
  
			 | 
		 
		
			| 21 maja 2012, o 14:27 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 zonq 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:36 Posty: 334 Lokalizacja: Koszalin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Czorna SV650 K1
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Powierzchnia styku opony z asfaltem przy szerokościach 160 i 180 będzie identyczna, a co za tym idzie przyczepność(zakładając że ten sam rodzaj gumy, ciśnienie itd). To już w szkole podstawowej było albo w średniej. Jedyny plus to większa żywotność takiej szerszej opony. 
					
						 _________________ Czorna SV650 K1
					
  
			 | 
		 
		
			| 22 maja 2012, o 01:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Znalazłem prosty i skuteczny sposób, żeby prawidłowo wyskalować obrotomierz - między skrajnymi końcami kresek (od strony cyfr) jest odległość 9 mm, ale między 0, a 1 jest 7 mm, dlatego wskazówka po przekręceniu kluczyka powinna wskazywać 2 mm pod kreską zera, idealnie na środku otworu po bolcu, na którym wskazówka spoczywa.
  Najniższe obroty jakie mogę uzyskać to ok 900. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 22 maja 2012, o 15:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kadziunt 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34 Posty: 38 Lokalizacja: Podhale
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv650R
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Witam      Mam kilka pytań odnośnie tej modyfikacji    Przede wszystkim czy ktoś z osób będących już szczęśliwymi posiadaczami przerobionej sztuki     mógł by wrzucić na youtube filmik jak obrotomierz kręci się u niego ? Bo to co ja widzę na tym jednym filmiku to spowodowało że mi majtki spadły przez głowe     i oczom swym nie wierze    toż to istny potwór. Kolejne pytanie to czy można zmodyfikować wersje n bo taką akuratnie śmigam     Wiem że one się troszke różnią, ale silnik chyba taki sam? A różnica w jeździe uzyskana przez ine przełożenia? Wyprowadźcie mnie z błedu jeśli się myle.  
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 12:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lpt 
				mundrek 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv1k/ 748SP
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Wyprowadzam za rączkę: silnik masz ten sam, a to się liczy    Kup klamoty potrzebne do tego, zakładaj i śmigaj.  
					
						 _________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 12:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						W przeciągu 2 tygodni postaram się wrzucić jakiś filmik z przyspieszenia 0-200.  
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 14:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kadziunt 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34 Posty: 38 Lokalizacja: Podhale
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv650R
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Był bym bardzo "dźwięczny"     Przeglądam ten temat któryś raz i strasznie kusi     Jak byś mógł też przegazować sprzęta tak jak na tym wczesniejszym filmiku, żebym sobie zobaczył jak wchodzi i schodzi z obrotów    Niby się waham i czekam a jednak juz alledrogo w poszukiwaniu wałków zwiedziłem    
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 14:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 barteq 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: XT 600
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Właśnie z tymi wałkami to juz nie jest tak rózowo. Sprzedawcy zaczeli je cenic jak zweszyli ze jest zbyt. Kiedys pytałem ale w koncu odpuscilem temat. Od 200 do 600zl za kpl. wołali. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 18:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Czy zamontowanie w przednim gaźniku dyszy o rozmiar większej coś daje? Np tylny cylinder 157,5, przedni cylinder 160? Zasłyszane na svrider i nie tylko tam... 
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 21:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Możliwe, że coś daje. Bezwłasność napewno działa na układ dolotowy. W dodatku przedni jest bardziej chłodzony. Jak możesz podrzuć linka. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 22:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Na svrider teraz tego nie znajdę, ale tu jest wspomniane o tym, strona 9, na samym dole:  https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... s6iCNMgxowA i jeszcze jedno co do filtra powietrza. Mimo powiększonego otworu, papier trochę ogranicza przepływ powietrza. Zastanawiam się nad BMC Race lub Pipercross, oba trzeba będzie przerobić jak seryjny. Tylko, że Pipercross jest gąbkowym filtrem i zapewnia największą możliwą przepustowość powietrza...      
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 cze 2012, o 22:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						A czym motywowana jest taka przeróbka? Moim zdaniem to kompletnie bez sensu, bo cały pic ze strojeniem gaźników polega właśnie na tym, by w obu cylindrach uzyskać jednakowe warunki spalania. Wsadzając do któregoś większą dyszę, sami strzelamy sobie w kolano. Ale chętnie poczytam, czym kierują się ludzie, robiący taką modyfikację...  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 01:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lpt 
				mundrek 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv1k/ 748SP
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Może inną komprechą w cylindrach, i wyrównują to na mieszance ?! kiedyś o takim pomyśle słyszałem na fm, ale nie wiem czy to mądre. 
					
						 _________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 01:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Motyw ciekawy aczkolwiek głupi     W tym tygodniu ogarniam doładowanie dynamiczne do SV. Będzie trochę rzeźbienia     
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 01:28 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 z2maciek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 650s '02
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Nie do końca masz rację, Lasooch. Tu chodzi właśnie o uzyskanie takich samych warunków spalania w obu cylindrach. Pomysł na montowanie w przednim gaźniku większej dyszy nie jest nowy i związany jest z faktem, że teoretycznie zarówno przedni cylinder jak i przedni gaźnik pracują w nieco niższej temperaturze niż ich tylne odpowiedniki. Różnica ta jest duża w silnikach chłodzonych powietrzem, w naszych silnikach chłodzonych cieczą - niewielka - sądzę że wręcz pomijalna - tym niemniej z czystej ciekawości spróbować można. Gdyby ktoś kiedyś nie spróbował z przekładką wałków, dalej jeździłbym na seryjnej sv-ce która w porównaniu do mojej jest mega zamulona w swoich osiągach     Wyższa temperatura oznacza że dla uzyskania optymalnej mieszanki potrzeba nieco mniejszej dyszy głównej. Stąd w tylnym gaźniku dysza musiałaby być mniejsza.  Ja w każdym razie nie będę tego u siebie robił. Uważam że w silniku chłodzonym cieczą różnica temperatur cylindrów jest za mała by uzasadniać tę modyfikację.  
					
						 _________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 15:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 z2maciek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 650s '02
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Hm nie chce mi się tego teraz liczyć, wzoru wyprowadzać, ale kiedyś liczyłem - jeśli mnie pamięć nie myli, przy 100 km/h możesz zyskać ok 0,5 % mocy, przy 200 - ok 2 %, przy 300 - ok 4 %. Woow      
					
						 _________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 15:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						z2maciek, pod takim tłumaczeniem to i ja mogę się podpisać obiema rękami    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 16:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kadziunt 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34 Posty: 38 Lokalizacja: Podhale
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv650R
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Kurcze nadał czekam i liczę na ten filmik od Słonia   ![happy :]](./images/smilies/krzywy.gif)   ale z2maciek kusi coraz bardziej  Nie macie przypadkiem dostępu do takich właśnie wałków, po jakichś normalnych pieniądzach? Jak by co to biorę 2 komplety bo przy okazji kumpla co razem latamy siostrzanymi V-kami     też wkręciłem    
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 18:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Już jestem po zabawie z tymi zasranymi rurkami     W SV nie ma miejsca na coś takiego. Zastanawiam się czy nie wyj..bać tej gąbki pod zbiornikiem.  
					
  
			 | 
		 
		
			| 4 cze 2012, o 19:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kadziunt 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34 Posty: 38 Lokalizacja: Podhale
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv650R
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Juz 1 komplet wałków mamy kupiony, poszukiwania 2 trwają    Chciałem zapytać o dysze, http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MTIzOQ== czy te beda odpowiednie? znaczy chodzi mi o gwint? Do 2 przerobek potrzebuje 4 szt? A o głównych to myślałem o tych  http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MDE1MA== niestety maja tylko 2 szt (też potrzebujemy 4 szt?) wiec nie wiem czy w drugim sprzecie nie zamontujemy 155, czy moze lepiej 160 co myślicie?  
					
  
			 | 
		 
		
			| 5 cze 2012, o 14:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |