| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 skwaro 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR600RR PC40
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Słoniu, ale w ten sposób ustawiłeś obrotomierz tak jak jest fabrycznie. I fabryczny obrotomierz przekłamuje czy w autach czy w motocyklach. U siebie w aucie raz rozbiłem test w zewnętrznym obrotomierzem i powyżej 5kRPM podawał ok 500-600 obrotów więcej niż w rzeczywistości. Przy 8kRPM pokazywał już prawie 9k... 
					
						 _________________
   Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2012, o 18:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 z2maciek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 650s '02
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Być może że ktoś przesunął odcinkę. Najprostszym sposobem na to, który sprawdza się w wielu sterownikach, być może także w naszych, jest wymiana kwarcu taktującego procesor na wersję o wyższej częstotliwości.  
					
						 _________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2012, o 18:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 z2maciek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 650s '02
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Trudno dyskutować z praktyką. Być może są różne algorytmy przeliczeń na różnych hamowniach. Tak czy inaczej Słoniu ma z pewnością najmocniejszą udokumentowaną sv-kę 650 na tym forum... przynajmniej do czasu aż ja dostroję i zhamuję swoją    
					
						 _________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2012, o 18:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						A jak ustawię wskazówkę tak, żeby zaniżała o 1000 obr to na jałowych moto będzie miało 500 obr ale i tak odcięcie będzie przy 10 800     Gdzie tu logika w moim motocyklu?    Jeszcze Jaco szykuje się na hamownię    EDIT: zapomniałem dopisać, że pomiar robiłem na paliwie Verva 98, nie wiem, czy to ma jakiś wpływ na osiągi silnika zaopatrzonego w gaźniki.  
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2012, o 18:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 z2maciek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 650s '02
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						BŁĄD Nasze silniki są przystosowane do paliwa 95 i na takim powinieneś uzyskać najlepsze parametry. No chyba że miałeś coś majstrowane z przyspieszaniem zapłonu. Jeśli nie to stosowanie paliwa 98 nie ma sensu.  
					
						 _________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2012, o 20:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						No fakt, był kiedyś na forum poruszany temat...zalałem akurat 98 bo różnica w cenie była 9 groszy     
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2012, o 21:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Slawuch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv650 k2 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						polskie 98 to europejskie 95 wiec jest ok 
					
  
			 | 
		
		
			| 16 maja 2012, o 16:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						
					
  
			 | 
		
		
			| 16 maja 2012, o 19:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 jaco1509 
				chef master 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: ntv650
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Gdy zegary leżą płasko na stole, wskazówka przełożona (odginając końcówkę) przez bolec/kołek, bez zdejmowania z ośki powinna pokazywać idealnie prawy dolny kołek mocowania tarczy obrotomierza. Tak było u mnie jak rozebrałem pierwszy raz zegary i tak samo skręciłem. Pokazuje tyle ile powinno. 
  Co do obrotów na biegu jałowym, nie możesz ustawić mniejszych, żeby równo chodziła? Zobacz też, czy możesz ustawić obroty poniżej 1 tys i sv dalej będzie chodziła bez problemu 
					
						 _________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
					
  
			 | 
		
		
			| 16 maja 2012, o 20:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						To by się zgadzało, u mnie wskazówka wskazywała idealnie dół, ale z drugiej strony między 10,5 tys a 11,8 tys jest 1300 obrotów, teraz mam ustawione na 1400-1500, jak przestawię wskazówkę to jałowe będą na poziomie prawie zerowym    EDIT: Pewnie jutro ogarnę ten obrotomierz, przy okazji zmienię dysze - po analizie filmu widać, że AFR skacze nawet do ponad 15:1    Mocy, przybywaj!     
					
  
			 | 
		
		
			| 16 maja 2012, o 21:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Slawuch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv650 k2 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						coś mi się o uszy obiło że można określić prędkość obrotową silnika na podstawie ścieżki audio, 11000 obr/min to by było pasmo 183,33 Hz czyż nie? 
					
  
			 | 
		
		
			| 17 maja 2012, o 09:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Jestem zaskoczony szybkością zużywania się tylnej opony po tym tuningu...niemile zaskoczony     
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 koroviov 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650 SS
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						I to jest moment, kiedy publiczne przyznanie się do zamiaru założenia szerszej opony, nie będzie kompromitacją. 
					
						 _________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Myślałem o tym wcześniej, bo po modzie tył mi szalał przy mocniejszym odkręceniu...ale to był marzec - nie za ciepło i asfalt jeszcze nie czyszczony    Teraz z przyczepnością nie mam problemów. Na szerszą oponę potrzebna szersza felga, do tego jeszcze "spacer kit" - zestaw tulei, które trzeba zamówić zza Atlantyku. No i trzeba jeszcze dobrą felgę trafić na allegro     
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 skwaro 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR600RR PC40
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Coś mi sie nie chce wierzyć że potrzebujesz szerszej gumy. 10 lat temu motocykle mające nawet powyżej 100KM miały 160 z tyłu i jakoś problemów z trakcją nie było. :-)  
					
						 _________________
   Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Zauważyłem to na przykładzie CBR F3 kolegi.  No ale dlaczego teraz producenci wkładają już do 85 konnego moto 180/55 (F800S)? Estetyka? 
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Notturno SV 
				Mister Budda 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VTR RIDER :D
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						bo 180 jest tansza, jest bardziej popularna i niejednokrotnie spottkalem sie z tym ze tansza jest    
					
						 _________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:40 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Chociaż F800S to zły przykład bo ma 86 Nm.
  Monster 696, Bandit 650S, GSX 650F - latają na 160/60, czyli nie ma się o co martwić. 
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 koroviov 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650 SS
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						Nie można robić zmian tak ot, bezkarnie. Zwiększenie parametrów w jednym obszarze pociąga za sobą konieczność zmian w innym. Wkrótce przyjdzie pora na nowe zawieszenia, hamulce i takie tam "nieistotne" sprawy.  Z tylną felgą nie powinieneś mieć problemu. To przednich brakuje na rynku, bo wsztscy je kasują w pierwszej kolejności przy byle dzwonku. Tylnych jes więcej i tanio. 
					
						 _________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 13:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze  
					
						W pierwszej kolejności powinienem zmienić zaciski - seryjne nie są złe, ale mają już większy wysiłek, żeby motocykl zatrzymać z wysokich prędkości - obecnie 200 dla SV to małe pierdnięcie. 
					
  
			 | 
		
		
			| 21 maja 2012, o 14:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |