| Autor | Wiadomość | 
        
			| Radomiros rowerzysta 
					Dołączył(a): 7 cze 2011, o 18:52
 Posty: 22
 Płeć: mężczyzna
 Moto: sv650n
   |   przesiadka z 650 na lytrJak w temacie. Duża różnica? Proszę o spostrzeżenia. Pozdrawiam i jeśli temat był (szukałem nie znalazłem) to proszę modów o kasację. 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 15:38 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| koki SV Rider 
					Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
 Posty: 463
 Lokalizacja: KOL :D
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000 SZ
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrDość spora    lytr jest bardziej narowisty, mocniej hamuje silnikiem, bardziej ochoczo stawia na koło, dzięki amorowi skrętu jest stabilniejszy, wg mnie nie czuć tych 20 kg różnicy a moto wydaje się być zwinne jak 650    no i ten dźwięęęk   :D bulgot lytra jest jedyny w swoim rodzaju    miałem obydwie N'ki i przyznam szczerze, że duża sv wywarła na mnie większe wrażenie niż mała    pozdro_________________
 Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
   
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 20:30 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Dono SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
 Posty: 3102
 Lokalizacja: Warta, łódzkie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: różne
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrNie jeździłem dużo SV1000, ale wydawał mi się jakiś taki toporny przy przerzucaniu go z boku na bok i przy głębszych złożeniach. Jak to jest? 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 20:46 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Notturno SV Mister Budda 
					Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
 Posty: 2362
 Lokalizacja: Warszawa
 Płeć: mężczyzna
 Moto: VTR RIDER :D
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrNie wiem  jak to jest z SV ale VTR 1000 kładzie się w winkle z dziecięcą łatwością    a w sumie moto trochę podobne do siebie  _________________
 Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
 Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:12 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| koki SV Rider 
					Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
 Posty: 463
 Lokalizacja: KOL :D
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000 SZ
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrNie zauważyłem takiej tendencji    1000 prowadził się równie fajnie jak 650, różnica była widoczna dopiero przy manewrowaniu na parkingu, ale tu trzeba brać poprawkę na mój marny wzrost    no i mowie tu o obydwóch N'kach    S'ki są dla mnie obce, więc może tutaj widać różnicę o której piszesz  _________________
 Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
   
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:13 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| kozik SV Rider 
					Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
 Posty: 5631
 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
 Płeć: mężczyzna
 Moto: suzuki sv 650S 99r.
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrWizualnie to bardziej VTR do TL   _________________
 SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
 
 www.logo-ratio.pl
 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:21 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Owca007 spamOWCA 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
 Posty: 7686
 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
 Płeć: mężczyzna
 Moto: BMW + szpera :)
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrJeżdżąc ze znajomym jedyną rzeczą jaki mi przeszkadzała to częstsze wizyty na stacji paliw tak poza tym nie marudziłem, że cięższy czy coś stabilniejszy jest lepiej hamuje silnikiem jak już pisali i nie trzeba się bać o zablokowanie koła. _________________
 Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:29 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| koki SV Rider 
					Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
 Posty: 463
 Lokalizacja: KOL :D
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000 SZ
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrZapomniałem o tym napisać    niestety lubi sobie łyknąć, chociaż w trasie potrafi mile zaskoczyć    Mi przy prędkości przelotowej 120-130 spalił 5-5,5 litra tyle, że tak jak napisałem to na trasie    w mieście zadowalał się 7-8 litrami    Z drugiej strony mała sv nie była jakoś szczególnie ekonomiczna  _________________
 Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
   
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:33 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| kacperski Mister Apollo 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
 Posty: 5365
 Lokalizacja: WGM
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z1000
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrW mieście do 6.5 (zazwyczaj 5.5-6, i to nie oszczędzając się), w Radomiu zrobiłem 197km na torze, wyjechałem z niego i na równych 200 odezwała się żydlampa. I to gaźnik  _________________
 SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:51 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| koki SV Rider 
					Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
 Posty: 463
 Lokalizacja: KOL :D
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000 SZ
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrNie jeździłem na torze SV'ką ale uzyskanie takiego wyniku na 1000 chyba graniczy z cudem    mnie żyd wypalał oczy po 200 km ale przy jeździe mieszanej   Tak jak napisałeś mała sv paliła mi około 6 litrów    ale ten 1-2 litry były warte różnicy  _________________
 Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
   
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 21:58 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Notturno SV Mister Budda 
					Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
 Posty: 2362
 Lokalizacja: Warszawa
 Płeć: mężczyzna
 Moto: VTR RIDER :D
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrMi na torze najwięcej narazie weszło 11/100    Skwaro to uzyskał na 650 wtrysk, natomiast co do kucia żyd lampy potrafi i przy 120 kilo mrygnąć już ale tam mały zbiornik jest  _________________
 Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
 Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 22:01 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| koki SV Rider 
					Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
 Posty: 463
 Lokalizacja: KOL :D
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000 SZ
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrDlatego teraz cieszę się z 21 litrowego zbiornika    przy SV'kach zdążyłem się zaznajomić z większością obsług stacji benzynowych w okolicy   _________________
 Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
   
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 22:06 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrJa odczuwałem sporą różnicę pomiędzy 650 i 1000. Litr przez amortyzator skrętu był wyraźnie mniej poręczny w przekładaniu z zakrętu w zakręt. Warto jeszcze pamiętać, że koszty napraw są inne, w sumie proporcjonalne do pojemności. Mówię tu o komplecie zębatek z łańcuchem albo wymianie sprzęgła, są to bolesne dla portfela wydatki  _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 16 sty 2012, o 22:42 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Olaczek rowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 08:49
 Posty: 36
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV1000S 2004
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrJa od siebie mogę dodać że różnica znaczna. Mała s-ka była moim pierwszym "prawdziwym" motocyklem. Po głębszym obeznaniu prowadziło się jak rower: lekko, zwinnie i przyjemnie, ze spokojnym sumieniem mógłbym polecić 650 na pierwszy motocykl, wybaczała dużo błędów. Czy to zbyt gwałtowne odkręcenie gazu czy jego odpuszczenie na zakręcie. Za to litr... jest moim 2gim też s. To już jest dzika bestia. Każdemu bym odradził jako pierwszy motocykl. Zrywne toto niesamowicie. Różnica dla mnie ogromna. Fajne przyśpieszenie w "małej" w przedziale 7-9k, w litrze podobne, albo i nawet już lepsze mamy chyba od 4-5k, a jak dojdzie do tych 7... to już w ogóle odlot jest, trzeba mocno trzymać. Co do zakrętów to składa się równie dobrze jak "mała", może nie aż tak dobrze ale to pewnie dlatego że jeszcze się go uczę. Na pewno przy wychodzeniu z zakrętów trzeba uważać co się robi prawą ręką. Ze spalanie to jak poprzednicy pisali. W trasie spokojnie można zejść poniżej 6 jadąc do 130. Taka codzienna jazda bez jakichś tam dużych wygłupów, tylko dynamiczna to tak 7-8 no a jak już zabawa... 8 < na ile wyobraźnia i umiejętności pozwalają.    a no i dźwięk litra na 2 leosiach... poezja  _________________
 http://svforum.pl/viewtopic.php?t=4906
 
 
 | 
		
			| 17 sty 2012, o 00:40 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kilerpl Klonowy orator 
					Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
 Posty: 839
 Lokalizacja: GTA
 Płeć: mężczyzna
 Moto: nima :)
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrJa zaczynałem od sv litra 06 i teraz 03, ale u mnie sytuacja jest trochę inna bo zakrętów jak na lekarstwo a na autostradzie lepiej się nią jeździ niż 650. Przejechałem się kiedys mocno modyfikowaną sv650 s i jak dla mnie bardzo inaczej się nią jeździ. Hamowanie silnikiem to miała akurat takie że jak za dużo odpuściłem to można było sobie zęby wybić, ale jak już pisałem miała sporo modyfikacji. Litrowa sv rzeczywiście dużo mniej reaguje na zakręty, 650 ka wchodziła w zakręty z taką sama łatwością jak rower   . W SV1000 trzeba się już nachylać bardziej, ale za to ma mocniejszego kopa   Myślę że zależy tez od wagi jeźdźca ;D_________________
 Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
 Ego nihil timeo, quia hihil habeo
 
 
 | 
		
			| 17 sty 2012, o 02:57 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Radomiros rowerzysta 
					Dołączył(a): 7 cze 2011, o 18:52
 Posty: 22
 Płeć: mężczyzna
 Moto: sv650n
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrDziękuje za liczne odpowiedzi. Szczególnie chciałem usłyszeć odp w zakresie przyspieszenia. W razie czego z przyjemnością zamieniłbym się na lytra. 
 
 | 
		
			| 18 sty 2012, o 13:08 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| silver SV Rider 
					Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
 Posty: 908
 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000S
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrFragment mojej wypowiedzi w innym wątku:"Każdy, kto zakochał się w 650 odnajdzie w tysiącu po prostu maszynę z usprawnionym w większości osprzętem. Osobiście w litrze odnalazłem to, co po jakimś czasie użytkowania 650 mi doskwierało - nie męczy się tak szybko na trasie - mocniejszy kop nawet przy dużych prędkościach, stabilne zawieszenie, małe drgania przy znacznych prędkościach, mocniejsze heble, elastyczność też jest spora. Prawda jest taka, że mała SV z pasażerem i kuframi przy 150 zaczynała zamulać, w 1000 zamulania nie odczułem z pasażerem ani razu (pewnie dlatego, że jadąc z kimś, nie pędzi się 200, ale mimo to przy tej prędkości moto jeszcze ma ochotę ciągnąć dalej)."
 _________________
 SV 650S Y --> SV 1000S K4
 
 
 | 
		
			| 18 sty 2012, o 20:38 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kilerpl Klonowy orator 
					Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
 Posty: 839
 Lokalizacja: GTA
 Płeć: mężczyzna
 Moto: nima :)
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrA heble w 650 i 1000 nie są takie same? W nowych 650 na oko wyglądają tak samo jak w moim 1000. _________________
 Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
 Ego nihil timeo, quia hihil habeo
 
 
 | 
		
			| 19 sty 2012, o 04:59 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrWszystkie - nowe i stare 650 mają z przodu dokładnie te same zaciski, z tyłu jest minimalna różnica. SV1000 ma całkiem inne hamulce, inne tarcze. _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 19 sty 2012, o 10:24 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Kilerpl Klonowy orator 
					Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
 Posty: 839
 Lokalizacja: GTA
 Płeć: mężczyzna
 Moto: nima :)
   |   Re: przesiadka z 650 na lytrMasz racje, znalazłem że jest 2 cm różnicy pomiędzy 650 a 1000 na przednich tarczach:http://www.ehow.com/info_8525971_differ ... v1000.html Na oko są podobne  _________________
 Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
 Ego nihil timeo, quia hihil habeo
 
 
 | 
		
			| 19 sty 2012, o 20:17 | 
					
					   | 
	
	
		|  |