| Autor | Wiadomość | 
        
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   SV650K1 lasoochaWiem, że silnik SV jest trochę zmienionym silnikiem od TLa, ale może wiesz co można w nim zmienić, by też osiągał te 130 km bez pałerkomandera?     Może chodzi tutaj też o średnice przepustnic? Moduł zapłonowy?_________________
 SVNERWUS
 
 
 | 
		
			| 23 cze 2010, o 11:53 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: StłuczkaJeszcze nie wiem, ale zgłębię temat na 100%  _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 23 cze 2010, o 17:46 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Bartosz SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
 Posty: 2755
   |   Re: StłuczkaBędziesz tego żałował Razor    Jak ci zacznie palić 14 litrów    _________________
 Sv 650N K7 Phantom Gray
 
 
 | 
		
			| 23 cze 2010, o 18:47 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   StłuczkaWiem, że TL palił więcej niż SV, ale głównie przez brak jakiegoś trójnika w układzie paliwowym     lecz nie pamiętam, który to trójnik ale wiem, że SV go posiada. Poza tym jakiś sporych zmian nie ma pomiędzy obydwoma silnikami._________________
 SVNERWUS
 
 
 | 
		
			| 23 cze 2010, o 18:56 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: StłuczkaRazor - TL miał jeszcze przy lampie wloty powietrza bezpośrednio do airboxa. Coś na kształt systemu srad z gsxr'a. Takie dynamiczne doładowanie w sportowych litrach dodaje kilkanaście koników, może stąd różnica między TL i dużą SV? _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 24 cze 2010, o 13:22 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   Re: StłuczkaSzczerze, to przyjrzałem się temu i dziwnie to wygląda. Tu masz rury doprowadzające powietrze do airboxa:  A tu całą skrzynkę airboxa:  Wygląda to tak, że powietrze nie wchodzi centralnie na filtr tylko od spodu całej puszki. Na dobrą sprawę można by było porzeźbić takie wloty do airboxa SV - Wystawić 2 kanały przez kratownice przy baku które by wpadały w górną pokrywę airboxa...  tylko czy jest sens? Ja bym sobie takie 2 rurki wyprowadził i schował w osłonach chłodnicy, wyciął 2 dziury nad chłodnicą i wkleił jakąś kratkę co by większy syf nie wpadał... w Skach taki patent byłby nieużyteczny ze względu na przednią czachę i osłonę przed wiatrem. Ciekaw jestem czy rzeczywiście dostałbym te kilkanaście KM i miał najmocniejszą SVłę na forum    Raczej w to nie wierzę - może co najwyżej kilka KM   A takie pytanko - weszła pamiętam jubileuszowa wersja SV 1000 w malowaniu biało niebieskim Suzuki. Jej oznaczenie było chyba SV 1000 SZ? Wiem, że była to najmocniejsza wersja 127KM, czym ona się różniła od reszty?_________________
 SVNERWUS
 
 
 | 
		
			| 24 cze 2010, o 15:24 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| flanel81 SV Rider 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
 Posty: 1492
 Lokalizacja: Łódzkie
 Płeć: mężczyzna
   |   Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000Trza by zrobić jakieś porównanie z dużą SV, bo silniki ponoć takie same, ale jednak inne. Chyba coś tam z mapami zapłonu się różni i wałki rozrządu chyba też inne. Ale pewności nie mam, muszę się douczyć. _________________
 Były posiadacz SV1000N
 Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 08:48 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: SV650K1 lasoochaSam się muszę douczyć co tam dokładnie pozmieniali. W małym v-stromie względem małej sv na pewno zmienili wałki rozrządu, w dużej wersji - nie wiem.
 Wczoraj aż sobie porównywałem przebieg wykresu mocy/momentu DLa do SV1000 i tu DL wypada biednie. Moc do 7tys. nie różni się nic, później SV wygrywa o te dodatkowe 20KM. Ale o dziwo problem jest z momentem, teoretycznie DL ma fatalny przebieg krzywej. Dziwi mnie to, bo skoro zdławili silnik, to sądziłem, że właśnie w celu uzyskania bardziej płaskiej charakterystyki, co by miało nawet sens w przypadku turystycznego enduro.
 _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 09:13 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lpt mundrek 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
 Posty: 1758
 Lokalizacja: Rybnik
 Płeć: mężczyzna
 Moto: sv1k/ 748SP
   |   Re: SV650K1 lasoochaMoże jakaś wytrzymałość silnikowa wchodzi w grę? _________________
 I wy, o których zapomniałem,
 Lub pominąłem was przez litość,
 Albo dlatego, że się bałem,
 Albo, że taka was obfitość...
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 10:03 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: SV650K1 lasoochaDobra, głupoty wcześniej pisałem o wykresach. Trzeba było jeszcze dopasować skale i teraz dopiero widać co i jak   Poniżej wykresy dla obu modeli na seryjnych układach wydechowych:  A poniżej jeszcze wykresy po zmianie kominów na przelotowe. Szczególnie podoba mi się przyrost momentu w DL w średnim zakresie obrotów   SV1000:  DL1000: _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 11:22 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| barteq SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
 Posty: 306
 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
 Płeć: mężczyzna
 Moto: XT 600
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000Ta dziura w momencie przy 5500 jest w jakikolwiek sposób odczuwalna podczas jazdy czy to tak tylko na wykresie wygląda?
 Coś mi się przypomina że Tl miał bardziej wydajny system chłodzenia, przez co przy zwykłej jeździe jego silnik był niedogrzany a mieszanka bogatsza i trochę więcej palił. Możliwe że było to na starym forum, albo na Bractwie Suzuki. Jakby co to poszukam.
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 11:50 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Bartosz SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
 Posty: 2755
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000To są jaja    Razor nie baw się w moda    Chyba posklejałeś rózne tematy   EDIT    Te same jednak,ale jakoś dziwnie  _________________
 Sv 650N K7 Phantom Gray
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 11:52 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000To ja akurat wyłuskałem z kilku tematów posty, nie Razor   Gadanie o silnikach w wątku o stłuczce nie bardzo miało sens  _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 11:55 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Razor erotoman-gawędziarz 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
 Posty: 3871
 Lokalizacja: Otwock
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000N 2004
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000Właśnie   A Ty lasooch widzę, że już wiesz na co będziesz zbierał kasę  _________________
 SVNERWUS
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 11:56 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| selisek SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
 Posty: 673
 Lokalizacja: Kraków/Kęty
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000Edit. Wymazuje co napisałem bo źle czytałem wykresy ...  Odczytywałem wartości momentu po lewej a nie po prawej   Ale jednak jakieś cząstkę prawdy miałem. Pozdro  _________________
 Suzuki SV 650 99' - niebieska
 
 
 
    							Ostatnio edytowano 25 cze 2010, o 19:43 przez selisek, łącznie edytowano 1 raz 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 12:35 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000Masz rację Selisek, robiłem na szybko i coś pokręciłem przy skalowaniu. Teraz jest już poprawiona wersja   Niestety Was rozczaruję, na razie nie planuję zmieniać kominów    Po 2 latach ryczącej wściekle SVki nawet podoba mi się dźwięk seryjnych kominów    Na wakacje na 100% jadę z takimi, może dopiero na przyszły sezon coś będę kombinował... Żeby było śmiesznie, to wyczytałem na forum V-stroma, że wsadzenie przelotowych kominów Leo Vince oraz Power Commandera, zmniejszyło apetyt na paliwo  _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 18:56 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Bartosz SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
 Posty: 2755
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000To jak zainwestujesz to ci się zwróci po 3 latach na paliwie  _________________
 Sv 650N K7 Phantom Gray
 
 
 | 
		
			| 25 cze 2010, o 22:11 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| TomK SV Rider 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
 Posty: 1192
 Lokalizacja: Kraków
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Retro 7 125
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000To i ile więcej będzie palił DL1000 od SV650? 1L? _________________
 SV650S K6 YDV -> WR 450F
 http://bikepics.com/members/tomkdgun
 
 
 | 
		
			| 26 cze 2010, o 12:44 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| lpt mundrek 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
 Posty: 1758
 Lokalizacja: Rybnik
 Płeć: mężczyzna
 Moto: sv1k/ 748SP
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000Mniej o litr.
 Dziura w obrotach jest lekka, ale nic strasznego. Przy 3 zaczyna wyrywać ręce, potem masz trochę spokoju, a przy 6-8 nie wiesz co się dzieje.
 _________________
 I wy, o których zapomniałem,
 Lub pominąłem was przez litość,
 Albo dlatego, że się bałem,
 Albo, że taka was obfitość...
 
 
 | 
		
			| 29 cze 2010, o 00:04 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| flanel81 SV Rider 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
 Posty: 1492
 Lokalizacja: Łódzkie
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: Silnik SV1000 / TL1000 / DL1000W zasadzie nie jest odczuwalne to załamanie momentu i fakt, powyżej 6 tys. zaczyna się piekło. _________________
 Były posiadacz SV1000N
 Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
 
 
 | 
		
			| 29 cze 2010, o 00:25 | 
					
					   | 
	
	
		|  |