Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 17 cze 2024, o 07:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
crash pady - Womet-tech vs. CSP 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:36
Posty: 140
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post crash pady - Womet-tech vs. CSP
jak w temacie..różnica w cenie paredziesiąt zł, mocowanie też w różnych miejscach. Czy warto dopłacić do Womet czy brać CSP?

pozdr
M


31 sie 2014, o 21:40
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
polecam lasoocha :P


1 wrz 2014, o 00:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
miałem womet i super się spisały
Teraz są od Lasoocha lecz ich nie testowałem


1 wrz 2014, o 08:51
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58
Posty: 362
Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Ja mogę jedynie porównać Womet do R&G. W wykonaniu jest różnica widzialna gołym okiem. Womet jest delikatnie cieńszy. Tzn ma mniej materiału ciernego. dodatkowo R&G ma wbudowana metalowa tulejkę na której mocowana jest śruba utrzymująca pad do ramy. Patent dobry ponieważ widziałem już rożne przypadki gdzie przy ślizgach chashe się wyginały na uchwytach i nie ścierały czołowa płaszczyzną.
Jak jest z CSP nie wiem. nie miałem tego crasha w ręku.


1 wrz 2014, o 11:23
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:36
Posty: 140
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
dzięki za odpowiedź, no to chyba piszę do Lasoocha :)


1 wrz 2014, o 15:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Markuz napisał(a):
dzięki za odpowiedź, no to chyba piszę do Lasoocha :)
Pisz. Warto. Ja u siebe testowałem w boju i robią robotę! :obity:


1 wrz 2014, o 18:37
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57
Posty: 135
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
czytałem w jakims temacie że człowiek pisał do niego tydzień temu i sie dowiedział że juz nie robi padów. mam nadzieje że to ściema, bo sam potrzebuje.


1 wrz 2014, o 19:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58
Posty: 362
Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Pamiętam chyba że Lasooch robi crashe z ertalonu PA66. Więc jakościowo materiał pierwsza klasa.
Chociaż możliwe że już zaprzestał tego hobby :) ale najlepiej zapytajcie osobiście.


1 wrz 2014, o 19:19
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Ertalon nie ertalon jest to nazwa handlowa poliamidu u innego producenta bedzie sie nazywal np tarnamid czy nelon...
Ja bym akurat robil z ertaliony Pa6 ma co prawda mniejsza wytrzymalosc mechaniczna niz Pa66 ale lepiej tlumi drgania jest mniej kruchy i bardziej odporny na scieranie... no ale co glowa to rozum ktos inny by zrobil je z poliacetalu (wydaje mi sie ze jest jeszcze lepszy niz poliamid...)
Tak czy inaczej przy glebie sie wszystko zedrze... byle nie bylo kruche ze sie polamie...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


1 wrz 2014, o 22:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2013, o 23:10
Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 99'
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Ja mam chyba od Lasoocha i właśnie przypomnieliście mi, żeby się znów do niego odezwać w kwestii nowego zestawu.
Jak pytałem przed wakacjami, to nie miał czasu na to zajęcie.

_________________
SV650S 99/01


2 wrz 2014, o 08:38
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sty 2013, o 19:16
Posty: 59
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600k7+750L1
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
O crashach od lasoocha zapomnijcie.... Pisałem mu tydzień temu i już nie robi, przynajmniej nie w tym roku. ;(
Ja jeżeli miałbym kupować nie od lasoocha to tylko R&G. Miałem takie we wcześniejszej SV i chronią całkiem dobrze. Dopiero kontakt przy 50km/h z krawężnikiem dał im radę ale na to to nawet lasoocha by nic nie poradziły.


3 wrz 2014, o 16:14
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 14:54
Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: Cagiva Raptor 650
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Witam, jak już wspomniałem w "przywitalni" zawodowo projektuje rózne różności, niedawno zaprojektowałem i zrobiłem sobie crash pady do mojej Cagivy (Raptor 650). Wrzucę parę zdjęć jak będą jacyś chętni i znajdę czas to przeliczę jeszcze raz jakie są koszty i dam znać. Crash pady jak na razie robiłem tylko dla siebie ale za to wiem jak się zachowują w razie potrzeby.
Postaram się ogarnąć jakieś fotki potocykla po szlifie, myśle że będziecie zadowoleni ;)

Dobierając materiał opierałem się na własnej wiedzy oraz materiałach znalezionych w sieci.
Wytrzymałość na ściskanie, rozciąganie, zginanie, odporność na ścieranie oraz twardość danego materiału dobrałem tak aby crash pad zrobił co do niego należy. Jako, że posiadam mało spotykany motocykl a płynie we mnie niespokojna krew nie chciałem zrobić motorkowi krzywdy przy ewentualnej wpadce ;P Wpadka była, crash pady zdały egzamin.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zzz..spadam
Piotr


4 wrz 2014, o 23:55
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Tez sie zajmuje tym co ty i chce sobie tez zrobic pady dla siebie... no i wlasnie sie zastanawiam ktore miejsce jest lepsze do montazu czy tak jak ty wkrecac do pierwszego cylindra czy dawac tak jak inne firmy w tym womet na szpilce przez silnik... bo w twojej wersji jest ryzyko ze jak sie ulamie sruba podczas dzwonu to potem moze byc trudno ja wykrecic a szpilke poprostu wybijamy i dajemy nowa...
Chyba tym tropem trzeba isc...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


5 wrz 2014, o 13:32
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 14:54
Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: Cagiva Raptor 650
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
vioox napisał(a):
Tez sie zajmuje tym co ty i chce sobie tez zrobic pady dla siebie... no i wlasnie sie zastanawiam ktore miejsce jest lepsze do montazu czy tak jak ty wkrecac do pierwszego cylindra czy dawac tak jak inne firmy w tym womet na szpilce przez silnik... bo w twojej wersji jest ryzyko ze jak sie ulamie sruba podczas dzwonu to potem moze byc trudno ja wykrecic a szpilke poprostu wybijamy i dajemy nowa...
Chyba tym tropem trzeba isc...


U mnie w Cagivie żeby włożyć szpilke trzeba by zrobić małą modyfikacje bo coś mi tam przeszkadzało od strony silnika tak że musiałem dobierać długość śrób tak żeby nie wystawały z mocowania, poza tym nie jestem pewien czy te otwory są względem siebie osiowe i druga sprawa to gwint na całej szpilce. W przypadku Cagivy łatwiej i szybciej było kupić śruby odpowiedniej klasy i długości.

http://img04-otomoto.sogastatic.pl/M3992776_31.jpg


5 wrz 2014, o 16:29
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
A jaka klase kupiles bo teraz tez mam w tych miejscach crashe ale to jakies popierdulki dlugosci 5cm bo nawet nie wystaja poza owiewki. I widzialem ze sruby ktos tam dal 8.8...
A szpilke na nowe crashe zrobil bym z preta fi12 z nierdzewki i gwintowal z obu stron...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


5 wrz 2014, o 18:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
Jest światełko w tunelu, może jeszcze w tym sezonie wrócę z padami :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 wrz 2014, o 15:15
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 14:54
Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: Cagiva Raptor 650
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
vioox napisał(a):
A jaka klase kupiles bo teraz tez mam w tych miejscach crashe ale to jakies popierdulki dlugosci 5cm bo nawet nie wystaja poza owiewki. I widzialem ze sruby ktos tam dal 8.8...
A szpilke na nowe crashe zrobil bym z preta fi12 z nierdzewki i gwintowal z obu stron...


Ja daje 8.8. Myślę że to optymalny wybór. Przy moim ślizgu spisały się idealnie.


7 wrz 2014, o 20:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:36
Posty: 140
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: crash pady - Womet-tech vs. CSP
jeszcze nie zamówiłem więc jak ktoś coś to chętnie :)


8 wrz 2014, o 23:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 18 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL