| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Dono 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: różne
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Słabo toto wygląda, biorąc pod uwagę jaką masę musiało na siebie przyjąć. Nie dziwię się, że pękło. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 6 kwi 2010, o 20:00 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 maćko 
				Mister Menel 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Gix 750 k6
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Co do LSL to mam inne doświadczenia i to bardzo pozytywne. Dwa razy ochroniły SV od poważniejszych obrażeń. Raz sporą energie na siebie przyjęły bo śruba mocująca wygięła się w pizdu a crash cały. Dzikus widać Twój kumpel trafił na jakiś marny egzemplarz. 
					
						 _________________ Chla ktoś coś   ?
  SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
					
  
			 | 
		 
		
			| 6 kwi 2010, o 21:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dani 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:48 Posty: 48 Lokalizacja: 100-lica
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Ja już Łasoochowe przetestowałem. Lekko przeszlifowany crashpad i wygięta szpilka. Ofiary to klamka zmiany biegów i pęknięta owiewka. Więc szczęście w nieszczęściu. Łasooch, ile by kosztowała sama szpilka? 
					
						 _________________  SV650S K2  Jestem oazą spokoju... pier***onym ku**a, zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora
					
  
			 | 
		 
		
			| 6 kwi 2010, o 22:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Razor 
				erotoman-gawędziarz 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000N 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Szpilkę na Twoim miejscu bym sam sobie dorobił, a nie zawracał mu głowę (no chyba, że sam chce) takimi pierdołami    Idziesz do budowlanego i kupujesz taką szpilkę za kilka zł, bierzesz diaksa i odcinasz na odpowiednią długość, a ucięty koniec też diaksem oszlifujesz na około, by nakrętka weszła.  
					
						 _________________ SVNERWUS
					
  
			 | 
		 
		
			| 6 kwi 2010, o 22:28 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 maćko 
				Mister Menel 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Gix 750 k6
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Jeśli to M12 to taka szpilka długości 1m będzie Cię kosztować 4-5 zł. 
					
						 _________________ Chla ktoś coś   ?
  SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
					
  
			 | 
		 
		
			| 6 kwi 2010, o 22:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						M12 ale ze skokiem 1.25 I niestety w budowlanym raczej nie kupisz szpilki, tylko gwintowany po całości pręt. Wolałbym, żeby mój silnik wisiał jednak na gładkiej powierzchni niż na gwincie   Dani - poszło PW.  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 7 kwi 2010, o 13:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 szlosu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650=>KTM 690
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Powracam z tematem padów do pełnych owiewek znam firmę która dysponuje profi sprzętem (wszelkiej maści obrabiarki numeryczne itp.)
  Potrzebował bym mocowanie do skopiowania czyli coś na wzór r&g racing  Ewentualnie jestem skłonny kupić oryginał (tylko nie wiem gdzie można dostać r&g w Polsce ) i zrobić kopie dla zainteresowanych forumowiczów.
  Może któryś z forumowiczów który posiada ów pady był by w stanie przesłać takie mocowanie na mój koszt, zrobiło by się kilka zestawów a kolega lasooch dorobił by same pady taki forumowy projekt co wy na to ? temat był wałkowany na starym forum ale umarł. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 00:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Nikt z forumowiczów nie był zbyt chętny wyskoczyć ze swoich R&G, więc pomierzyłem co trzeba i właśnie strugam zarówno pady jak i mocowania pod pełne owiewki. Niedługo będą gotowe, wolno mi to strasznie idzie, bo mam kupę innych rzeczy na głowie, ale niedługo wszystko będzie gotowe    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 00:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dzikus 
				degustator whisky 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						A własnie, przecież mierzyłeś moje r&g, przydało się to do czegoś ?? 
					
						 _________________ BIKEPICS-DZIKUS
  
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 08:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						W litrze jest inny rozstaw śrub niż w 650, więc i pady są zupełnie inne. Trzeba zrobić coś w ten deseń: http://www.rg-racing.com/RGProducts/productgallery.aspx?page=1&sku=CP0124BL 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 12:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sad 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Czekam, czekam    
					
						 _________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 13:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lpt 
				mundrek 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv1k/ 748SP
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Przesłać Ci do litra uchwyt łasuchu? Mam taki standardowy ( org. suzukowski !!! ) więc mogę wrzucić go do autocada z precyzją suwmiarki    Oczywiście jakbyś coś ładnego wyrzeźbił byłbym chętny ( chyba nie ja jeden )    
					
						 _________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 14:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 artias 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:48 Posty: 449 Lokalizacja: WH ....
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Honda VTR 1000F
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Jak bym miał to bym z chęcią dał, a tak to niestety czekam z niecierpliwością na dzieło lasoocha     
					
						 _________________ Honda VTR 1000F, Suzana SV650S moja była :-(
  
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 17:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 NFS 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 15 mar 2010, o 22:44 Posty: 4 Lokalizacja: Pruszków
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Też czekam    
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 kwi 2010, o 18:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Synkretyczny89 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22 Posty: 488 Lokalizacja: Gdańsk
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Ja tez czekam    - do pełnej owiewkowej wersji (boczne też).  
					
						 _________________ sv 650 s K5 - blue sucz
					
  
			 | 
		 
		
			| 20 kwi 2010, o 17:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lemon 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02 Posty: 210 Lokalizacja: 0-61
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Koledzy potrzebuje informacji czy poniższe crashe : http://www.allegro.pl/item974919758_cra ... 4_08r.htmlsą czegoś warte? Nie powiem ładnie się prezentują, całe czarne, tysz fajnie.  
					
						 _________________ SV650S K7  'Złośnica'
  
					
  
			 | 
		 
		
			| 20 kwi 2010, o 22:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 cyrulik 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 19:32 Posty: 596 Lokalizacja: WPI
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K6i powrót :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						 Jak Was aż tak mocno nie pili to poczekajcie, czekam aż mi koleś dorobi na wzór z R&G, bo takie posiada na moto, tylko typ co ma to zrobić kuruje łapę w gipsie po narach     , ale w końcu mu to zdejmą. Lasoch dorobił byś lepiej pod to pady jakieś dłuższe  
					
						 _________________ SV 650S K6 "Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
					
  
			 | 
		 
		
			| 20 kwi 2010, o 22:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 suzuki75 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02 Posty: 133 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650SA K7
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Mam takie u siebie zainstalowane.Solidne, estetyczne i.... jeszcze nie testowane przeze mnie    Kumpel testował crashe tej firmy w swojej CBR 1000 RR i spełniły swoje zadanie.Wywinął figurę i żadnych poważnych uszkodzeń moto.  
					
						 _________________ SV 650 SA K7 ABS www.klimatyzator.waw.pl
					
  
			 | 
		 
		
			| 20 kwi 2010, o 23:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Ja już mam całe komplety na wpół zrobione    Strasznie wolno mi to idzie, bo ciągle coś jest innego do roboty, uczelnia itp, ale w każdym razie już widać koniec    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 21 kwi 2010, o 00:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: crash pady  
					
						Ja tylko przyczepię się do miejsca mocowania. Te pady są przykręcane do śrub przedniego cylindra 10mm. W SV aż się prosi, by pady założyć do szpilki 12mm przechodzącej między cylindrami. Wtedy wisiałyby na jednej długiej i mocnej śrubie, przechodzącej przez ramę, a nie na dwóch wkręconych w aluminiowy blok silnika   Ze znanych mi producentów tylko Womet robi na tą długą szpilkę (no i ja też   ), reszta robi na te śrubki do cylindra, bo jest taniej i w produkcji i transport wygodniejszy. LSL, Zipser, Puig, PWL - wszyscy idą niestety na łatwiznę...  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 21 kwi 2010, o 00:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |