Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://www.svforum.pl/

Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=1247
Strona 5 z 8

Autor:  lpt [ 13 gru 2010, o 20:41 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Mi sie już tego szukać nie chce... zaznajom sie z svrider.de ;)

Autor:  baad [ 13 gru 2010, o 21:26 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Bartosz napisał(a):
Chyba, że motor jest z 2006 i nie ma ABSu i tylko w dowodzie jest 2007 rok bo był wtedy rejestrowany.


Z nr VIN wynika (BY2221) że rocznik jest 2007 ABS'u nie ma, nie wiem jak wygląda moduł bo nie miałem okazji obejrzeć a to moto mam 200km. Ale jeżeli nawet to rozumiem ze za 300-400 stówki w serwisie odblokują mi ten moduł?

Autor:  skowronp [ 14 gru 2010, o 00:08 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

baad napisał(a):
Bartosz napisał(a):
Chyba, że motor jest z 2006 i nie ma ABSu i tylko w dowodzie jest 2007 rok bo był wtedy rejestrowany.


Z nr VIN wynika (BY2221) że rocznik jest 2007 ABS'u nie ma, nie wiem jak wygląda moduł bo nie miałem okazji obejrzeć a to moto mam 200km. Ale jeżeli nawet to rozumiem że za 300-400 stówki w serwisie odblokują mi ten moduł?


W wawie się podejmowali - przynajmniej telefonicznie.

Autor:  ha44 [ 14 gru 2010, o 15:15 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Do kolegi baad jeżeli masz 2 wtyczki też szukasz pin 25 z tego co pamiętam (nie dam łapy uciąć se).

Jak bym miał moto to bym pomógł bo miałem chyba 2 wtyczkowca i odciekłem pina i było gites.




Bartosz napisał(a):
ha44 napisał(a):
Co rozpisać?

Blaszki wyglądające jak podkładki, zaraz po zdjęciu air boxa widać od razu, można powiedzieć miedzy wtryskiem a gumą łączącą aira na głębokości ok 3 cm. Wychodzą bez niczego palcem idzie je wyciągnąć.
Bardziej nie umiem rozpisać.

Ja nie pokaże bo nie mam tych blaszek, Fibat je ma może zrobi zdj.

Tak a propos jest więcej blokad np. ekonomizery, itp dla norm głośności, ekonomizacji, spalin.



Możesz Fibat zrobić zdjęcie tym blaszkom? Ostatnio ściągnąłem z nudów airboxa i nie mam pojęcia o czym pisze ha44.
Wystarczy wyjąć filtr żeby to zobaczyć czy trzeba ściągnąć całego airboxa? :)
Może ha44 wyciągnąłeś przepustnicę ;P Weźcie mi napiszcie gdzie to jest :)




Edit:
Znalazłem ci zdjęcia żebyś nie musiał się męczyć ;)
Możesz zaznaczyć w paintcie gdzie to się znajduje mniej więcej i wkleić tutaj fotkę? :)
http://mysite.ncnetwork.net/resnz5gv/th ... r/id1.html




Napiszę tak:

Jeżeli wyłożyłeś filtr i nic metalowego nie widziałeś to nie masz ich.

Zaznaczyłem na czerwono gdzie u mnie były:

[IMG=http://img202.imageshack.us/img202/3455/dsc08122b.th.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Bartosz [ 14 gru 2010, o 16:27 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Ok, u mnie rzeczywiście ich nie było, ale dzięki za pomoc :)

Autor:  DUDI [ 26 mar 2011, o 21:31 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Witajcie.
Podpinam się do tematu, otóż mam 650 wersję N k8 sprowadzona od żabojadów i widziałem że u mnie w module są dwie wtyczki.
Czy ktoś robił na tym roczniku z takim modułem już test oddławiania w postaci odpięcia któregoś kabla? Działa?
Nie martwię się spalaniem, ważne żeby gacie z dupy zrywało.... a jak na obecną chwilę to trochę nie bardzo.

Autor:  Dono [ 27 mar 2011, o 02:33 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

A czy motocykl w ogóle jest zablokowany? Jeśli osiąga ponad 160km/h to nie jest i niczym się nie przejmuj. Zresztą to czuć czy ma 34 czy 72 KM.

Swoją drogą uważam, że jeśli ktoś nie czuje różnicy między moto zblokowanym do 34 koni a pełną mocą 72KM to niech lepiej nie odblokowywuje ;)

Autor:  DUDI [ 27 mar 2011, o 03:26 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Nie wiem tak na prawdę czy jest zblokowany, Mułowaty nie jest, ale rewelacji też nie ma.
Najlepiej jak bym się bryknął jakąś odblokowaną to bym miał jasność.
Mam ją krótko, jest zimno i w mieście nie mam gdzie 160 przekroczyć, jak na razie.

Autor:  skowronp [ 27 mar 2011, o 13:31 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

DUDI napisał(a):
Nie wiem tak na prawdę czy jest zblokowany, Mułowaty nie jest, ale rewelacji też nie ma.
Najlepiej jak bym się bryknął jakąś odblokowaną to bym mial jasność.
Mam ją krótko, jest zimno i w mieście nie mam gdzie 160 przekroczyć, jak na razie.


Sprawdź po VIN - info parę stron wcześniej.

Ja osobiście kupiłem moduł fabrycznie odblokowany i wymieniłem po prostu.

Autor:  DUDI [ 27 mar 2011, o 20:40 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Po numerze VIN jest ma ...BY2111... inaczej bym nie pisał, ale wrażenia z jazdy trudno określić.

Autor:  Dono [ 27 mar 2011, o 21:23 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Facet, weź się najpierw przejedź porządnie a potem będziesz się martwił. Zawracasz głowę sobie i nam, a potem się okaże że moto wcale nie jest zablokowane. Odezwij się jak będziesz pewien że jest zblokowany.

Autor:  DUDI [ 27 mar 2011, o 22:25 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

ok. Dam znać jak się spotkam z kimś na drodze i sprawdzę.

Autor:  korfus [ 30 lip 2011, o 06:47 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Wygląda na to, że moje moto jest zablokowane - do 150 ok później jak odkręcam manetkę na maks to słychać jak zamula. Mam pytanie - czy myśleliście nad tym aby zrobić jakiś przełącznik na kabelku do pinu 25??? Jeszcze nie widziałem go i nie wiem czy jest tam miejsce ale można by było się pokusić o jakiś przełącznik typu TOP GUN czy GO BABY :P :P :P :P :P :P
Moto jest dość zrywne i do 100 km/h przyspiesza dość sprawnie, czy PIN 25 blokuje stricte moc czy może po prostu zmienia mapę zapłonu, podobnie jak TRE???

Przeczytałem temat dokładnie i nie ma solidnych potwierdzeń na moje pytania :)

Autor:  Goral1906 [ 31 lip 2011, o 19:40 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

A ja mam pytanie z innej beczki: gdzie jest ten kabelek z blokady? Ja mam wyjęty ale z ciekawości chce wiedzieć gdzie on jest,

a 2 sprawa mam pod siedzeniem <650 k3> 2 wtyczki luźne a na lewym za dupku na stelażu przymocowane 2 luźne kostki - wie ktoś po co one??

Autor:  Razor [ 1 sie 2011, o 01:28 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Goral1906 napisał(a):
A ja mam pytanie z innej beczki: gdzie jest ten kabelek z blokady? Ja mam wyjęty ale z ciekawości chce wiedzieć gdzie on jest,

a 2 sprawa mam pod siedzeniem <650 k3> 2 wtyczki luźne a na lewym za dupku na stelażu przymocowane 2 luźne kostki - wie ktoś po co one??


Kur*a, ale z Ciebie leń. Poczytaj temat, a dowiesz się gdzie on jest. Poza tym skąd wiesz że jest wypięty, skoro nie wiesz jaki to kabel mądralo? :mur:

Autor:  Goral1906 [ 1 sie 2011, o 10:07 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Sorki nie przyjrzałem się na zdjęcia...

Czemu odblokowany bo ponad 2 paki leci :]

A coś z tymi w tyczkami ktoś coś wie??

Autor:  Dread [ 8 sie 2011, o 16:38 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Jak zblokowana jest 650 K9? I czy łatwo ją odblokować? Pytam, bo piszecie, że nowsze modele miały inną blokadę, to jak to jest dokładnie?

Autor:  Dread [ 11 sie 2011, o 18:46 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

No to już wiem- dzięki koledze ha44 dowiedziałem się, że w modelu K9 odłączenie PINu 25 nie daje rezultatu. Należy odłączyć PIN 24, aby SV odzyskała moc!!

Autor:  korfus [ 11 lis 2011, o 18:14 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Odblokowałem dziś motocykl - zajęło mi to 5 min:) Różnica kolosalna, jak ktoś przeciął pin i nie zauważył różnicy to na pewno miał motocykl niezablokowany. Silnik równiej pracuje, lepiej się wkręca na obroty - różnice czuć najbardziej powyżej 7000 obr. Znacznie lepsza elastyczność. Polecam uciąć ten "no fun" kabelek:P:P:P

Autor:  hubi199 [ 18 lut 2012, o 18:33 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Troche odświeże temat.

Czy ktoś wie gdzie jest drugi koniec tego kabla??

A po drugie, carry robi dwa tryby?? Używając tego pinu można by uzyskać tryb mocniejszy i troche bardziej eco

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/